На столичному Подолі свято: ділянка Набережно-Хрещатицької від перетину з Нижнім Валом до Щекавицької заасфальтована і набула того вигляду, який вже, здається, мало хто пам’ятає. Роботи із заміни тепломагістралі, яка була прокладена тут 40 років тому, тривали кілька років, і, як анонсував під час особистої перевірки Віталій Кличко, мали б закінчитися в середині вересня 2024-го. І ось це сталося – к листопаду вічні ями, через які водії втратили багато годин власного життя, стоячи у заторах, нарешті зникли.
Про фінал комплексної реконструкції 1 листопада повідомила пресслужба КП “Київтеплоенерго”, зазначивши, що робота тривала у три етапи – у 2020, 2023-2024 роках. А проведена реконструкція дозволить підвищити надійність теплопостачання для майже 400 житлових будинків, 3 лікарень, 51 навчального закладу та понад 420 відомств Подолу.
“Загалом за три етапи робіт Київтеплоенерго замінило близько 1,8 км труб та побудувало нові теплокамери. Замість старих проклали нові, попередньо ізольовані труби з системою сигналізації про пошкодження. Строк їхньої експлуатації – 40-50 років”, – повідомили у Київтеплоенерго.
Наразі на ділянці, де міняли труби, проїжджа частин дороги вже заасфальтована, а повноцінний рух транспорту відновлено усіма шістьма смугами. Водії дякують, але мають кілька запитань щодо ремонту. Як зазначають у коментарях під дописом кияни, по-перше, чому б не навчитися робити люки в рівень з покриттям, адже поряд із автосалоном Zeekr вже є свіжа тріщина біля люка. І, по-друге, чому так і залишені провалля на перетині Валів та Набережно-Хрещатицької, невже у 2025-му треба очікувати четвертий етап реконструкції?
Як Київ ремонтував пошкодження тепломереж минулої зими та коли проводять гідравлічні випробування
Нагадаємо, Інформатор писав, як в лютому 2024-го у Києві сталося експлуатаційне пошкодження тепломережі на бульварі Тараса Шевченка. Через це 22 лютого у Шевченківському районі призупиняли теплопостачання та подачу гарячої води до близько 220 житлових будинків. Завершили роботи та відновили подачу послуг впродовж доби.
Також ми розповідали про те, яким чином відбуватимуться і для чого потрібні гідравлічні випробування. Завдяки ним вдається завчасно усувати пошкодження тепломереж. У разі потреби Київтеплоенерго також замінює цілі ділянки трубопроводів. Для чого ще проводяться гідравлічні випробування, скільки вони тривають, детально пояснили в КП “Київтеплоенерго”.