У Києві після завершення повітряної тривоги вранці у вівторок, 25 лютого, утворилися великі черги на вхід до деяких станцій метро, розташованих на “червоній” та “зеленій” лініях. Так, на ст.м. “Харківська” о 10:00 фіксується велике скупчення пасажирів – там кияни щільно стоять на платформі, очікуючи на потяги. А от на ст.м. “Дарниця” й “Чернігівська” місця для пасажирів на платформі не вистачає, і там вже довелося обмежувати вхід для людей у метро.
Про це повідомляють міські пабліки у Telegram. Так, у вівторок, 25 лютого повітряна тривога у Києві тривала декілька годин. У підсумку метро не працювало до початку на десяту – і коли станції відкрили для пасажирів, вони просто не витримали навантаження. Офіційних повідомлень від КП “Київський метрополітен” не було. Втім, самі пасажири пишуть про закриття деяких станцій та проблеми – на інших: це стосується тих ділянок метро, що припиняють роботу через тривогу.
Так, повідомляється, що деякі зі станцій ледве справляються з напливом людей. Йдеться про ст.м. “Харківська” на “зеленій” лінії метро у Києві. Там на платформі скупчилося чимало пасажирів у очікуванні потягів метро, втім, поки вхід на станцію не перекривають. А от на ст.м. “Чернігівська” та “Дарниця” на “червоній” лінії вже обмежують вхід – там станції не витримують напливу пасажирів.
Водночас, ціни на таксі у Києві після відбою повітряної тривоги традиційно зросли. Так, одразу після сигналу про завершення поїздка з лівого берега на правий могла коштувати понад 1 тис грн – це традиційна вже ситуація через вранішні затори та підвищення попиту – кияни не бажають їхати у переповненому метро. Втім, станом на 10:20 тарифи лише трохи вищі за звичайні.
У метро Києва дала збій система безконтактної оплати за проїзд
Нагадаємо, напередодні голова Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко пояснив, хто несе безпосередню відповідальність за рішення про зупинку транспорту під час повітряної тривоги. Відповідь проста – це мер, причому рішення, каже Ткаченко, Віталій Кличко приймав, виходячи з власних пересторог. Це питання, нагадаємо, викликає величезне незадоволення киян, оскільки зупиняє місто на декілька годин протягом дня. Сам Ткаченко обіцяє, що на наступному ж засіданні Ради оборони рішення переглянуть і пом’якшать, наскільки це буде можливо.
Крім того, ми писали, що у Києві в середу, 19 лютого 2025 року стався збій у функціонуванні безконтактної оплати за проїзд в метрополітені. Система не працювала на станціях червоної гілки метро від “Академмістечка” до “Вокзальної”. Сплатити банківською карткою не можна було через технічний збій, втім, там залишалися доступні альтернативні способи оплати: транспортна картка, QR-код та паперовий квиток.