У суботу, 10 травня, столична станція метро “Майдан Незалежності” тимчасово припинила роботу на вхід і вихід. Обмеження діятимуть до 12:00 та пов’язані з візитами іноземних делегацій до столиці й проведенням заходів на державному рівні. Пасажирів закликають заздалегідь планувати маршрути, і хоча сам пересадковий вузол “Майдан Незалежності” – “Хрещатик” залишається доступним, через закриття одного з його сегментів можливі затримки й скупчення в години пік.
У разі оголошення повітряної тривоги станція все одно працюватиме як укриття – вхід буде доступний для безпечного перебування людей, повідомляє Офіційний портал Києва. Це вже стало стандартною процедурою для київського метро з початку повномасштабного вторгнення, а подібні обмеження стали новою нормою для киян у дні офіційних візитів: столиця дедалі частіше переходить у “режим делегацій” – з перекриттями, супроводами і закриттям станцій метро. Хоча з міркувань безпеки конкретні маршрути та розклад рідко розголошують, жителі міста вже навчилися читати між рядків повідомлень КМДА і заздалегідь готуються до труднощів з пересуванням.
Крім закритої станції “Майдан Незалежності”, впродовж дня в центрі столиці можуть вводити додаткові тимчасові обмеження руху – як пішохідного, так і автомобільного. Це також пов’язано з проведенням урочистих і памʼятних заходів на державному рівні. Крім того, частково ускладнено прохід у підземних переходах на Майдані Незалежності та Європейській площі, але тут причина не гостях, а в ремонті, який триватиме до 12 травня.
До речі, 10 та 11 травня обмежуватимуть рух транспорту ще й вулицею Набережно-Рибальською. За повідомленням КК “Київавтодор”, впродовж двох днів фахівці КП ШЕУ Подільського району ремонтуватимуть асфальтобетонне покриття. На час робіт рух транспорту частково поетапно обмежуватимуть в обох напрямках.
У метро збігають терміни використання вагонів та є потреба у плані розвитку
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у київському метро збіг термін служби кожного сьомого вагона. Усі кузови планують перевірити на тріщини й корозію, а зрештою – продовжити їхній термін служби. Йдеться також про найстаріші вагони, 1963-1969 років випуску, які хоч і були модернізовані, та все ж вже морально застаріли.
Крім того, ми розповідали, що КП “Київський метрополітен” шукає того, хто б розробив йому план розвитку на наступні три роки. Відповідний тендер оголошений на платформі публічних закупівель ProZorro, а переможцеві виплатять за його роботу 300 тис грн. Часу ж на виконання залишиться не так і багато – до 15 липня 2025-го.