У Києві власник приватного будинку на Позняках знайшов спосіб перетворити брак паркомісць на стабільний заробіток.

У серці бетонної забудови Позняків, дивом все ж існують приватні садиби, які не просто виживають, але й адаптуються до нових умов, перетворюючи виклики мегаполіса на можливості. Коли у вас є вільна територія, а сотні людей навколо шукають, де залишити свої автомобілі через брак паркувальних зон, можна знайти способи реалізувати цю ситуацію. Саме так вчинив власник приватного будинку, перетворивши свій двір на рентабельну парковку – і точно не помилився.

За інформацією, в густо забудованому районі на вул. Ахматовій залишилися лише двоє власників приватних ділянок, які відмовилися здати свої території забудовникам. Один з них вирощує овочі, а інший організував платну парковку у дворі, отримуючи стабільний дохід, перебуваючи вдома. Ця територія добре обладнана – є навіси, виїзди та близько 25 місць для автомобілів.

Скільки коштує оренда, точно не відомо, але місцеві жителі запевняють, що вільних місць завжди немає, адже в умовах постійного дефіциту паркомісць у районі така ініціатива стала дуже затребуваною. Як зазначено в публікаціях, власник «дуже приватної» парковки в Позняках заробляє більше 2000 доларів на місяць, враховуючи, що у віддалених районах столиці паркомісце можна орендувати за 2500-3000 грн. Це стало можливим завдяки високому попиту й відсутності альтернатив – більшість парковок переповнені, а забудовники зазвичай не враховують паркомісця у своїх планах.

Позняки вже давно стали зоною багатоповерхової забудови, а приватні будинки виглядають як рідкість. Забудовники неодноразово намагалися викупити ці території, але власники не погоджуються залишати свої домівки. В результаті проблема з паркуванням, яка поглибилася через брак справжніх стоянок у новобудовах, несподівано відкрила нові можливості для тих, хто зберіг землю.

Киянам пропонують платити за паркування біля своїх будинків

Нещодавно повідомлялося про те, що кияни збирають підписи для легалізації “проблемних” парковок біля житлових будинків. Ідея полягає в тому, що місця для паркування автомобілів мають бути узаконені, якщо три чверті мешканців підтримують цю ініціативу. Для власників пропонують встановити економічно обґрунтовану ціну, в тому числі й на тривалі періоди (квартал), з обіцянкою, що це забезпечить місту значні прибутки.

Також було згадано, що минулого літа кияни сплатили більше за порушення правил паркування, ніж за офіційні стоянки. Протягом трьох літніх місяців інспектори посилили контроль, але звичка паркуватися коректно ще лише формується – фінансовий баланс поки що не на користь водіїв.