У Києві з’явився новий вид світлофорного сигналу, який шокував водіїв

У Києві, на перетині вул. Володимирської й бул. Тараса Шевченка, розпочато експеримент із використання нового сигналу світлофора, який отримав назву “грецький хрест”. Це червоний хрест на чорному фоні, який має значення для водіїв. Для українських керманичів така новація є безпрецедентною, оскільки в правила дорожнього руху країни ця ознака ще не включена.

Про впровадження нового типу сигналу світлофора, “грецький хрест”, повідомляють київські Telegram-канали. Він з’явився на перетині вул. Володимирської й бул. Тараса Шевченка в Шевченківському районі столиці. Хрест інтегрований у червоний сигнал світлофора і має рівносторонню форму в традиційній для киян кольоровій гамі.

Варто зазначити, що таке позначення є звичним у деяких країнах ЄС, зокрема в Німеччині та Франції. Воно попереджає водіїв, які планують лівий поворот, про те, що для зустрічного транспорту також горить “червоне” світло, що дозволяє без небезпеки здійснювати маневр.

Якщо сигнал не активний, це є сигналом про можливий рух зустрічних автомобілів, тож водієві слід проявляти особливу обережність під час виконання маневру. Цей світловий символ не скасує нормальне функціонування основних кольорів світлофора, а навпаки, покращить їх для безпечного маневрування в складних умовах.

Сенсорні кнопки та шафи резервного живлення: новинки київських світлофорів

Нагадаємо, що на київських світлофорах почали встановлювати нові кнопки зі сенсорами, які видають звуковий сигнал, дозволяючи розпочати перехід дороги. Цю систему впроваджують на пішохідних переходах, що дублюють підземні та надземні конструкції, а також на світлофорних об’єктах, збудованих у 2024 році. Інклюзивні кнопки зі звуком створюють комфортні умови для людей з порушеннями зору.

Крім того, раніше ми повідомляли про впровадження шаф резервного живлення для забезпечення безперебійної роботи світлофорів. Під час знеструмлень виникають проблеми, оскільки міська влада відмовилася підключати світлофорні об’єкти до ліній критичної інфраструктури, залишивши сподіватися лише на альтернативні джерела живлення. Наразі такими джерелами є сучасні шафи, які забезпечують роботу сигнальних приладів протягом доби.