У Київпастрансі повідомили про крадіжку молотків для розбиття вікон з трамваїв.

У київських трамваях, які курсують на правому березі, зокрема, швидкісною лінією, часто не вистачає молотків для аварійного розбивання скла в разі ДТП. На це звернула увагу одна з пасажирок і звернулася до контакт-центру “1551”. Однак вона отримала лише стандартні відповіді. Коли нові молотки почали з’являтися у трамваях, їх почали кріпити на “глухі” пластикові стяжки.

Проблему висвітлила киянка Марія Демченко, яка зазначила, що вже 5 чи 6 разів зв’язувалася із контакт-центром “1551”. Вона зафіксувала відсутність молотків для розбиття вікон на лініях швидкісного трамваю №1 та №3.

“Молотки відсутні майже в кожному трамваї. Я отримую формальні відповіді, в яких йдеться, що трамваї будуть доукомплектовані. Якщо ж молотки і встановлюють, то кріплять їх такими пластиковими стяжками, які неможливо буде зірвати в екстреній ситуації”, – поділилася враженнями пані Демченко.

До свого посту в спільноті киянка додала одну з відповідей, отриманих від депо ім. Шевченка, яке обслуговує швидкісні трамваї. Директор депо Антон Січевий зазначив, що перед виїздом на лінію “здійснюється обов’язковий контроль” технічного стану рухомого складу та комплектування.

“На жаль, через систематичні крадіжки молотків невстановленими пасажирами не завжди вдається оперативно забезпечити доукомплектування”, – сказав керівник, пообіцявши “вжити заходів для усунення проблеми”.

Причини прибрати львівські Електрони з маршрутів швидкісного трамвая у Києві

Нагадаємо, у вересні стали відомі новини про те, що з маршрутів швидкісного трамвая на Борщагівці вже тривалий час не курсує жоден трамвай марки “Електрон”. З дюжини одиниць рухомого складу, закріплених за київським трамвайним депо ім. Т. Шевченка (яке обслуговує правобережну лінію швидкісного трамвая), нині не працює жоден. Неофіційно кажуть, що Київ розірвав співпрацю з львівським виробником рейкового транспорту, СП “Електротранс”.

Згодом представники львівського Концерну “Електрон” пояснили, чому у них не склалися стосунки з КП “Київпастранс”. Неодноразово їм пропонували укласти договір на технічне обслуговування чи інженерний супровід, проте необхідна угода так і не була підписана.