У київському метрополітені зафіксували порушення: застереження щодо використання ескалаторів!

В рамках Тижня безпеки дорожнього руху, що триває в Києві, у столичному метро знову звернули увагу на свою головну проблему — поведінку пасажирів на ескалаторах. Багато зупинок підйомників та пов’язаних із цим незручностей відбувається через необачні дії людей. Щомісяця в метро фіксується безліч аварійних зупинок ескалаторів.

Наразі в Києві проходить Тиждень безпеки дорожнього руху, але порушення правил фіксуються не тільки в наземному транспорті. Столичний метрополітен підкреслює важливість дотримання правил поведінки в підземці, зокрема на ескалаторах. З початку листопада, лише за один тиждень, сталося 138 аварійних зупинок ескалаторів. Хоча причини різні, більшість з них пов’язані з неуважністю пасажирів.

Зокрема, 57 випадків зупинок сталися, щоб уникнути травмування людей, ще 39 — через предмети, які потрапили в механізми. У семи випадках пасажири натиснули кнопку “стоп” без об’єктивної потреби — можливо, просто хотілося розважитись під час поїздки. У жовтні було зафіксовано ще більше таких випадків: механізми зупинялися 553 рази.

Метрополітен виділяє типові порушення: біг по ескалатору, сидіння на сходах, перебування за жовтою лінією, предмети, що потрапляють у механізми — від пальто до валіз. Часто кияни ігнорують поручні, можливо, через звичку, набуту під час пандемії коронавірусу. Також звертають увагу на батьків, які забувають тримати дітей за руку або на руках, що призводить до частих травм.

Незважаючи на імідж метро як безпечного виду транспорту, недотримання правил часто закінчується серйозними інцидентами. Це може бути від падіння на ескалаторі до травм, пов’язаних із валізами, шарфами або рюкзаками, які застрягли в рухомих частинах. Тому заклики метрополітену дотримуватись правил підземного руху — це не формальність, а реальна турбота про повсякденну безпеку тисяч мешканців Києва.

Київрада планує залучити 1,5 млрд євро для будівництва метро на Троєщину

Наразі відомо, що Київрада прагне залучити близько 68 млрд грн (приблизно 1,5 млрд євро) від міжнародних фінансових організацій для реалізації проекту Подільсько-Вигурівської лінії метро. Ця лінія повинна з’єднати правий і лівий береги столиці та забезпечити довгоочікуване транспортне сполучення з Троєщиною. Відповідний проект рішення планують розглянути на найближчій сесії Київради 25 вересня 2025 року.

Також повідомлялося про те, що Київрада оперативно відклала рішення про продаж Житнього ринку після хвилі обурення та протестів. Суспільний резонанс навколо спірних проектів рішень, в рамках яких депутати планували передати модерністську будівлю в приватні руки, примусив їх на деякий час відступити — це питання не розглядатимуть на найближчій сесії.