У Київводоканалі пояснили, як уникнути рахунків за гарячу воду, якщо нею не користуєшся

Кияни, які встановили бойлери та не користуються “міською” гарячою водою, обурюються через платіжки, що надходять за послугу, яку вони не отримують. Ба більше, утворюються незрозумілі борги в буквальному сенсі ні за що, хоча на лічильнику одні й ті самі цифри. Виявляється, вся справа саме в них: КП “Київводоканалу” кожного місяця треба знати, що показники не змінюються, інакше “середнє” нарахування неминуче. 

Як пояснює тим, хто отримує платіжки за гарячу воду, не користуючись центральним водопостачанням, Київводоканал на своїй сторінці у Facebook, єдиний спосіб уникнути нарахувань – щомісяця передавати показники, навіть за умови, що вони не змінюються. Справа в тому, що взагалі-то підприємство не надає послуги гарячого водопостачання, кияни платять лише за відведення гарячої води. Але якщо споживач відмовився від послуги централізованого гарячого водопостачання, Київводоканалу про це нічого не відомо. 

І тоді складається наступна ситуація: споживач не надсилає показники лічильника, бо надсилати нема чого, адже вони не змінюються. А Київводоканал, не отримуючи показників, починає нараховувати платіж за гаряче водовідведення за середніми показниками. И кияни вимушені платити за гарячу воду двічі: сплачуючи витрачену на роботу бойлера електрику та ще й за гаряче водовідведення, яким не користувалися.

Аби уникнути цього, потрібно щомісячно передавати свої незмінні показники лічильника – тоді платіж не нараховуватиметься. Проте сам лічильник все одно має вчасно проходити повірку, інакше, знову ж, доведеться платити. Якщо термін повірки пропущено, лічильник знімається з обліку, і кошти за гаряче водовідведення знову нараховуються.

Наразі усім, хто отримав платіжки за “неіснуюче” гаряче водовідведення, у Київводоканалі радять після 9 листопада звернутися до районного центру обслуговування споживачів на електронну пошту. До 9 листопада облікові бази підприємства будуть закриті для обробки інформації, і показники не прийматимуться. Контакти районних центрів обслуговування можна знайти тут.

До речі, якщо за гарячу воду, що не має відношення до центрального водопостачання, утворився борг, його можна скасувати. Точніше, зробити перерахунок, але для цього потрібні докази. Доведеться викликати представника Київтеплоенерго, який має скласти акт встановлення бойлера із зазначенням показань лічильника гарячої води. А потім цей документ потрібно надати Київводоканалу разом із копією повідомлення на сплату із зазначенням показань лічильника гарячої води, за які проведено оплату.

Київводоканал за 5 млн грн відремонтує внутішньоквартальні колектори

Як повідомляв Інформатор, приватне акціонерне товариство “Київводоканал” замовило інженерні та будівельні роботи на внутрішньо квартальних комунікаційних колекторах столиці, які передбачають послуги з їхнього утримання, технічного обслуговування та поточного ремонту. Про це стало відомо з оголошення, яке з’явилося в електронній системі публічних закупівель Prozorro. Згідно з інформацією в тендерній документації, єдиний учасник торгів – КП “Київжитлоспецексплуатація” автоматично виявився переможцем, адже так склалося історично, принаймні останні 7 років саме це комунальне підприємство – головне по столичних колекторах. Тому ніхто ні з ким не торгувався, і очікувана вартість робіт у 5,2 млн грн залишилася незмінною.

Також ми писали, як посадовці “Київводоканалу” розкрали на закупівлі насосів понад 1,7 млн грн. У 2023 році Київводоканал оголосив тендер на закупівлю глибинних насосів. З метою привласнення бюджетних коштів посадовці Київводоканалу залучили у протиправну схему керівника підконтрольного та наближеного підприємства та уклали з ним договір поставки глибинних насосів, за цінами значно вище ринкових. Різницю у вартості, що сягає понад 1,7 млн гривень, учасники оборудки розподілили між собою.

Джерело