У Пенсійному фонді Києва новий графік особистих прийомів: до кого та коли можна звертатися

Мешканці Києва можуть особисто звертатися до представників Пенсійного фонду для вирішення своїх питань. Йдеться не лише про сервісні центри, які надають допомогу щодо призначення та перерахунку пенсій, а й про головне управління. Нещодавно в графік особистого прийому громадян внесено зміни, про які ми розповімо далі: коли, куди і до кого можна звернутися, щоб отримати необхідну допомогу.

Прийоми керівництва підрозділів Пенсійного фонду в Києві відбуваються з понеділка по пʼятницю, про що повідомили в Головному управлінні Пенсійного фонду Києва. Години в різних сервісних центрах обслуговування громадян залишаються однаковими: з понеділка по четвер — з 09:00 до 18:00, а у п’ятницю — з 09:00 до 16:45. Пропонуємо перелік відповідальних осіб у сервісних центрах:

  • Ольга Саркісян, начальниця відділу обслуговування громадян №1, вул. Керченська, 5А;
  • Наталія Садчикова, в.о. начальника відділу №3, вул. Каштанова, 6;
  • Яна Желиба, начальниця відділу №4, вул. Вербицького, 9 / вул. Азербайджанська, 8Б;
  • Оксана Чернишевич, начальниця відділу №5, просп. Володимира Івасюка, 57;
  • Корнелія Слонь, заступниця начальника відділу №7, вул. Бориспільська, 14А;
  • Ольга Мовчанюк, в.о. начальника відділу №8, вул. Гната Юри, 14Б;
  • Юлія Іваніцька, заступниця начальника відділу №9, вул. Керченська, 5А;
  • Людмила Шулькевич, начальниця відділу №10, вул. Бульварно-Кудрявська, 16;
  • Лілія Стешенко, начальниця відділу з обслуговування військовослужбовців та окремих інших категорій, вул. Парково-Сирецька, 19А.

Окреме керівництво Головного управління Пенсійного фонду в Києві також проводить прийоми. Важливо зазначити, що Героїв України, осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій та жінок, які мають звання “Мати-героїня”, приймають позачергово. Графік приймання осіб розподілений по днях тижня:

Щопонеділка (09:00–13:00, вул. Бульварно-Кудрявська, 16):

  • Олена Бойко, начальниця Головного управління;
  • Катерина Колодій, начальниця юридичного управління;
  • Тетяна Васильєва, начальниця управління пенсійного забезпечення, соцвиплат і пільг.

Щовівторка (09:00–13:00, вул. Бульварно-Кудрявська, 16):

  • Ольга Прищепа, заступниця начальника Головного управління;
  • Олег Обідейко, начальник фінансово-економічного управління, головний бухгалтер.

Щосереди:

  • Ірина Задерейко, заступниця начальника Головного управління (14:00–18:00, просп. Берестейський, 92/2);
  • Олена Потапова, начальниця управління контрольно-перевірочної роботи (09:00–13:00, вул. Бульварно-Кудрявська, 16);
  • Євгенія Говорун, заступниця начальника управління обслуговування громадян (09:00–13:00, вул. Бульварно-Кудрявська, 16).

Щочетверга (09:00–13:00, пров. Артилерійський, 7–9):

  • Наталія Кувшинова, начальниця управління інформсистем та електронних реєстрів;
  • Люба Костовська, начальниця управління з питань звернень громадян;
  • Аліна Петренко, начальниця управління з питань персоналу (14:00–18:00, просп. Берестейський, 92/2).

Щопʼятниці (09:00–13:00, вул. Бульварно-Кудрявська, 16):
Михайло Кузьменко, начальник відділу з питань запобігання та виявлення корупції.

Оновлення інформації про роботу київських сервісних центрів Пенсійного фонду

Нагадаємо, Інформатор вже повідомляв про те, що в Києві функціонують вісім сервісних центрів Пенсійного фонду України, а також окреме представництво для військових. Сюди можна звертатися не лише з питань призначення та перерахунку пенсій, а й для отримання субсидій, пільг, страхових виплат, а також з питань оформлення пенсійних посвідчень або консультацій щодо використання електронних сервісів Пенсійного фонду. Всі відділи працюють з понеділка по четвер з 08:00 до 18:00, а в п’ятницю — з 08:00 до 16:45. Гаряча безкоштовна лінія для консультацій доступна за номером 0-800-500-680.

Також зазначаємо, що у Києві деякі категорії громадян, зокрема, пенсіонери, можуть отримувати послуги таксі за рахунок міського бюджету. Всього можна “наїздити” до 124 годин на рік, що є більш ніж достатнім для потреб людей із обмеженими можливостями. Для отримання послуг таксі необхідно заповнити ряд документів та отримати спеціальний дозвіл від міської влади.