Мешканці Києва можуть особисто звертатися до представників Пенсійного фонду для вирішення своїх питань. Йдеться не лише про сервісні центри, які надають допомогу щодо призначення та перерахунку пенсій, а й про головне управління. Нещодавно в графік особистого прийому громадян внесено зміни, про які ми розповімо далі: коли, куди і до кого можна звернутися, щоб отримати необхідну допомогу.
Прийоми керівництва підрозділів Пенсійного фонду в Києві відбуваються з понеділка по пʼятницю, про що повідомили в Головному управлінні Пенсійного фонду Києва. Години в різних сервісних центрах обслуговування громадян залишаються однаковими: з понеділка по четвер — з 09:00 до 18:00, а у п’ятницю — з 09:00 до 16:45. Пропонуємо перелік відповідальних осіб у сервісних центрах:
- Ольга Саркісян, начальниця відділу обслуговування громадян №1, вул. Керченська, 5А;
- Наталія Садчикова, в.о. начальника відділу №3, вул. Каштанова, 6;
- Яна Желиба, начальниця відділу №4, вул. Вербицького, 9 / вул. Азербайджанська, 8Б;
- Оксана Чернишевич, начальниця відділу №5, просп. Володимира Івасюка, 57;
- Корнелія Слонь, заступниця начальника відділу №7, вул. Бориспільська, 14А;
- Ольга Мовчанюк, в.о. начальника відділу №8, вул. Гната Юри, 14Б;
- Юлія Іваніцька, заступниця начальника відділу №9, вул. Керченська, 5А;
- Людмила Шулькевич, начальниця відділу №10, вул. Бульварно-Кудрявська, 16;
- Лілія Стешенко, начальниця відділу з обслуговування військовослужбовців та окремих інших категорій, вул. Парково-Сирецька, 19А.
Окреме керівництво Головного управління Пенсійного фонду в Києві також проводить прийоми. Важливо зазначити, що Героїв України, осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій та жінок, які мають звання “Мати-героїня”, приймають позачергово. Графік приймання осіб розподілений по днях тижня:
Щопонеділка (09:00–13:00, вул. Бульварно-Кудрявська, 16):
- Олена Бойко, начальниця Головного управління;
- Катерина Колодій, начальниця юридичного управління;
- Тетяна Васильєва, начальниця управління пенсійного забезпечення, соцвиплат і пільг.
Щовівторка (09:00–13:00, вул. Бульварно-Кудрявська, 16):
- Ольга Прищепа, заступниця начальника Головного управління;
- Олег Обідейко, начальник фінансово-економічного управління, головний бухгалтер.
Щосереди:
- Ірина Задерейко, заступниця начальника Головного управління (14:00–18:00, просп. Берестейський, 92/2);
- Олена Потапова, начальниця управління контрольно-перевірочної роботи (09:00–13:00, вул. Бульварно-Кудрявська, 16);
- Євгенія Говорун, заступниця начальника управління обслуговування громадян (09:00–13:00, вул. Бульварно-Кудрявська, 16).
Щочетверга (09:00–13:00, пров. Артилерійський, 7–9):
- Наталія Кувшинова, начальниця управління інформсистем та електронних реєстрів;
- Люба Костовська, начальниця управління з питань звернень громадян;
- Аліна Петренко, начальниця управління з питань персоналу (14:00–18:00, просп. Берестейський, 92/2).
Щопʼятниці (09:00–13:00, вул. Бульварно-Кудрявська, 16):
Михайло Кузьменко, начальник відділу з питань запобігання та виявлення корупції.
Оновлення інформації про роботу київських сервісних центрів Пенсійного фонду
Нагадаємо, Інформатор вже повідомляв про те, що в Києві функціонують вісім сервісних центрів Пенсійного фонду України, а також окреме представництво для військових. Сюди можна звертатися не лише з питань призначення та перерахунку пенсій, а й для отримання субсидій, пільг, страхових виплат, а також з питань оформлення пенсійних посвідчень або консультацій щодо використання електронних сервісів Пенсійного фонду. Всі відділи працюють з понеділка по четвер з 08:00 до 18:00, а в п’ятницю — з 08:00 до 16:45. Гаряча безкоштовна лінія для консультацій доступна за номером 0-800-500-680.
Також зазначаємо, що у Києві деякі категорії громадян, зокрема, пенсіонери, можуть отримувати послуги таксі за рахунок міського бюджету. Всього можна “наїздити” до 124 годин на рік, що є більш ніж достатнім для потреб людей із обмеженими можливостями. Для отримання послуг таксі необхідно заповнити ряд документів та отримати спеціальний дозвіл від міської влади.