У суботу, 17 травня, у ТРЦ Dream відбудеться не надто звична для торговельних центрів, але корисна подія. Dream, який відновлюється після дронової атаки 4 травня, запрошує киян взяти участь у безкоштовному практикумі з надання першої допомоги. Курс під гаслом “Знати, щоб врятувати” триватиме впродовж дня і складається з навчання базовим знанням та навичкам.
Про це пресслужба ТРЦ Dream повідомила на корпоративній сторінці у Facebook. Практичні навчання триватимуть з 11:00 до 19:00 у DREAM yellow, в атріумі Голлівуд. Опанувати базові навички допоможуть професійні інструктори з першої допомоги та тактичної медицини.
Практикум складається з трьох станцій: перша – “Стоп-кров”, де навчатимуть використовувати пов’язки, тампони та турнікети для зупинки критичних видів кровотечі. Друга – “Вільне дихання”, і тут відпрацьовується практика відновлення прохідності дихальних шляхів і допомога при їх блокуванні. На станції “Запусти серце” можна опанувати серцево-легеневу реанімацію, штучну вентиляцію легень і роботу з автоматичним дефібрилятором.
За повідомленням організаторів, доступ до кожної станції вільний, дізнатися, як правильно діяти та спробувати все на практиці може кожен охочий. Важливо, що долучитися до практикуму можуть і підлітки віком від 12 років. Практикум проходитиме за підтримки ГС “Асоціація операторів та інструкторів з першої допомоги та тактичної медицини”, а також Українського руху першої допомоги.
Кияни стали більше відвідувати ТРЦ, відповідно збільшилася їхня заповнюваність
Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що у 2024 році відвідуваність ТРЦ у Києві демонструвала позитивну динаміку. У січні за одну добу до середньостатистичного торговельного центру столиці заходило вже 383 мешканці міста з розрахунку на 1 тис кв.м. площі, на відміну від 367 людей рік тому. А збільшення кількості торговельних площ призведе ще й до посилення конкуренції між ТРЦ Києва.
У продовження цієї тенденції ми розповідали, що у 2024 році частка вільних площ у столичних ТРЦ зменшилася, і склала 13,1% на відміну від 16,3% роком раніше. За підрахунками аналітиків, найвища вакантність характерна для регіонального (15,1%) та окружного (15,2%) форматів. А у Києві вона сконцентрована у 4 об’єктах: Blockbuster mall, “Мармелад”, Promenada Center і Art Mall.