У Вишгородському районі відбудовують один з найбільших мостів Київщини

У Вишгородському районі на Київщині розпочалася підготовка майданчиків під будівельну техніку для демонтажу залізобетонних балок моста через річку Тетерів. Він зазнав значних пошкоджень у березні 2022 року під час бойових дій – внаслідок влучань одна залізобетонна прогонова будова була зруйнована повністю, решта – критично пошкоджені. Наразі тут тривають активні роботи з демонтажу споруди і паралельно встановлюються майданчики під будівельну техніку.

Про відбудову одного з найдовших мостів на Київщина повідомила Служба відновлення і розвитку інфраструктури Київської області. Перехід розташований у Вишгородському районі на дорозі Т-10-05 Іванків – /М-07/ і не тільки забезпечує транспортне сполучення для місцевих громад, а й є шляхом із траси М-07 Київ – Ковель – Ягодин до Іванкова. Наразі підрядна організація займається демонтажем споруди: будівельники розбирають омонолічені стики залізобетонних балок і плит і готують будівельні майданчики для встановлення важкої техніки, необхідної для демонтажу залізобетонних балок.

Після відновлення міст через Тетерів, побудований у 1972 році, матиме довжину 309,4 м і дозволить повернути стабільне транспортне сполучення ще на одному маршруті в області. Прогонові будови будуть виготовлені зі сталезалізобетонних конструкцій для забезпечення надійності та довговічності мосту, тут з’являться тротуари, бар’єрне та перильне огородження, освітлення. Втім, роботи ще багато – цей міст відбудовується в межах проєкту з відновлення шести споруд, а загалом на Київщині за три роки повномасштабної війни було зруйновано понад два десятки мостів.

У Києві ремонтують шляхопроводи на Полярній у Оболонському районі та біля ст.м. Дарниця

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у суботу, 1 лютого 2025 року, в Оболонському районі Києва почався ремонт одного із шляхопроводів. Йдеться про споруду, що розташована на вул. Полярній над залізничними коліями. У ній замінять низку елементів, зокрема, розподільчу плиту прогонової будови, а також тротуарні консолі – зроблять монолітними замість збірно-залізобетонних.

Крім того, ми повідомляли, що кияни зітнулися з транспортними незручностями через ремонт шляхопроводу поряд зі ст.м. “Дарниця” у Дніпровському районі міста. Відтак, вони звернулися до міської влади з проханням облаштувати додатковий переїзд через залізничну лінію в районі ст.м. “Лівобережна”. Зробити його пропонують між бульваром Верховної Ради та вул. Євгена Сверстюка неподалік.

Джерело