У компанії-постачальнику електроенергії YASNO нагадали киянам, як передати показники лічильника, якщо немає доступу до Особистого кабінету. Адже клієнтів, які не користуються інтернетом, насправді чимало, тож, їхні потреби теж враховуються. А за допомогою дзвінка до контакт-центру можна не тільки надати показники, а й вирішити купу інших питань.
Про це компанія Yasno повідомила на своїй корпоративній сторінці у Facebook. Приводом стало питання, яке залишила користувачка, що цікавилась, як передати показники лічильника, якщо немає доступу до Особистого кабінету. У Yasno пояснюють, що дані можна надати, зателефонувавши до контакт-центру, а для клієнтів усього Київського регіону працює окрема телефонна лінія – (044/067/066/093) 277-18-18.
Контакт-центр приймає дзвінки щодня з 08:00 до 20:00, а їхня вартість залежить від тарифу оператора клієнта. Цей спосіб залишається зручним для тих, хто не користується інтернетом або не має під рукою особистого кабінету. До того ж, так можна дізнатися діючі тарифи та актуальну інформацію про укладання договорів, уточнити інформацію щодо розрахунків, а для передачі показань електролічильника, навіть не потрібно з’єднання с оператором – усе відбувається в автоматичному режимі.
У Yasno також нагадали про альтернативну можливість передати показники онлайн – через форму на сторінці компанії. Вона не потребує реєстрації: достатньо обрати регіон, ввести номер особового рахунку, показники та контактний телефон. Цей варіант працює напряму з системами обліку й рекомендований для передачі даних з 28 по 3 число щомісяця. У компанії підкреслюють, що це один із найшвидших і найнадійніших способів.
До речі, нещодавна Yasno оновив Особистий кабінет – платформа була модернізована, інтерфейс став зручнішим, а функціонал залишився знайомим. Як пояснюють у компанії, Особистий кабінет дає змогу не лише передавати показники, а й контролювати оплату: видно, чи зараховані кошти, чи є борг або переплата, можна сформувати рахунок і сплатити його онлайн без черг. Для власників багатозонних лічильників система автоматично розраховує денні та нічні обсяги, а сам кабінет працює цілодобово, є безкоштовним і доступним з будь-якого пристрою.
У Києві компанія YASNO запровадила для споживачів новий мобільний застосунок
Як розповідав Інформатор, YASNO запустив новий мобільний застосунок, який наразі доступний лише мешканцям Києва та малому і середньому бізнесу з усієї України. Він дозволяє споживачам у будь-яку мить отримати доступ до функціоналу Особистого кабінету та вирішити більшість питань, пов’язаних з електропостачанням. За допомогою YASNO Mobile можна швидко передати показання, оплатити рахунок або переглянути споживання за попередні місяці.
Також ми розповідали, що компанія “ДТЕК Київські регіональні електромережі” реалізує пілотний проєкт цифрового двійника електромереж. Це віртуальна копія реальних мереж у спеціалізованому програмному забезпеченні, яка моделює роботу мережі, розподіл навантаження та допомагає прогнозувати аварії. Станом на 9 жовтня 2024 року на Ірпінсько-Бучанській ділянці вже оцифровано понад 3 тисячі км ліній та майже півтори тисячі енергооб’єктів.