У Yasno пояснили, як орендарям не залишитися без світла при сплачених рахунках

У компанії-постачальнику електроенергії Yasno, що входить до групи ДТЕК, пояснили, як орендарям житла у Києві захистити себе від несподіваного та несправедливого відключення світла. Адже часто трапляються історії, коли тим, хто винаймає житло та дисципліновано сплачує всі комунальні, ні за що ні про що відключають електроенергію. І все лише тому, що орендодавець забув оплатити рахунки за світло або знайшов грошам краще застосування.

Звісно, вплинути на сумлінність власника орендарі не можуть, але вони точно мають можливість контролювати процес оплати, пояснює компанія Yasno на своєму офіційному сайті. Звісно, найпростіше, коли наймачі житла мають доступ до особистого кабінету та можуть самостійно сплачувати за світло. У такому випадку достатньо перевіряти стан свого рахунка та вчасно і повному обсязі сплачувати платіжки. 

У разі, якщо гроші за електроенергію сплачуються не постачальнику, а власнику квартири, захистити себе можна за допомогою тісного контакту з орендодавцем та вимаганням від нього щомісячного підтвердження оплат у вигляді скрінів. Втім, навіть якщо власник кілька місяців не перераховував постачальнику електроенергії отримані гроші від орендарів, відключення не стається миттєво, і можна встигнути владнати проблему.

“YASNO інформує клієнта-боржника письмовим повідомленням (листом Укрпошти) за 10 днів до дати припинення електропостачання. Якщо оплата не надходить до дати відключення, то клієнту припиняється електропостачання. Важливо розуміти, що інформування надходить адресно. Якщо YASNO має номер телефону, закріплений за вказаною адресою, то сповіщає про надіслане паперове попередження. Тому важливо оновлювати контактну інформацію, а у випадку, якщо житло здається в оренду – мати постійний контакт із орендарем”, – попереджають у YASNO.

Якщо ж ситуація вийшла з-під контролю, і світло все ж таки відключили, важливо пам’ятати, що відновлення займе деякий час і вимагатиме витрат. Для повернення електроенергії потрібно буде повністю сплатити борг а також додатковий рахунок від YASNO за підключення. Фізично його виконує оператор системи розподілу, саме він і визначає вартість послуги підключення, але орієнтовно вона може складати близько 3 тис грн.

У YASNO пояснили, чому рахунки треба сплачувати вчасно: інакше вони можуть зрости непропорційно до споживання

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у компанії-постачальнику електроенергії Yasno, що входить до групи ДТЕК, пояснили, котрим зі своїх клієнтів нараховують за спожиту електроенергію за середньодобовим споживанням і чому саме. Йдеться про тих споживачів, хто лінується передавати вчасно показання електролічильників (або й взагалі не робить цього). Відтак, аби сума у рахунках відповідала фактично спожитому обсягу, клієнтам треба передавати показання у терміни, що встановлені самою компанією.

Також ми розповідали про те, що киянам максимально спростили умови для передачі показань будь-яких лічильників. Йдеться не тільки про світло, об’єми споживання якого можна надавати у мобільному застосунку, а й про воду, опалення та газ. При цьому все в одному місці, у кілька кліків та у будь-який час доби.

Джерело