У компанії-постачальнику електроенергії YASNO підбили підсумки 2024 року. Головними здобутками там вважають оновлення застосунку для киян, в якому разом зі звичайними сервісами появилися ще й статистичні функції, налаштування для автоматичного платежу, графіки знеструмлень тощо. У новому році компанія розвиватиме застосунок, а також вже почала працювати над новим сайтом.
Про підсумки роботи компанії YASNO розповів її топменеджер Сергій Коваленко на Facebook. Він каже: викликів 2024 року було чимало, та один з них, який компанія вигадала собі самотужки, є предметом гордості для бізнесу. Йдеться про застосунок, розроблений для Києва, чи то пак, для киян.
“В новий застосунок ми вклали всі необхідні функції для побутових та бізнес-клієнтів: передавання показань, оплати, статистику споживання, а також для побуту – інтеграцію із програмою лояльності, автоплатіж, графіки відключень і різні пасхалки. У листопаді в застосунку отримали можливість реєструватися мешканці Дніпропетровщини і ось, наприкінці року – Донеччини”, – розповів Сергій Коваленко.
За словами топменеджера YASNO, у компанії вже розгорнули оновлення особистого кабінету практично для всіх клієнтів. Цю функціональність, каже він, постійно доопрацьовують на основі відгуків клієнтів. А таких, хто використовує оновлені сервіси, у компанії вже нарахували більше, ніж 800 тисяч з-поміж 3,5 млн загалом.
“Що в 2025 році? Цілі не менш амбітні, але будемо працювати із “підкапотною” частиною, щоб все літало. До речі, привідкрию завісу – ми вже почали тестувати оновлений вебсайт, так що дехто із вас вже міг його бачити”, – додав Коваленко.
У компанії YASNO створюють сервіси для розсіяних забудьків та виявляють, коли кияни найгірше платять за світло
Нагадаємо, раніше Інформатор розповідав, що у компанії-постачальнику електроенергії Yasno, що входить до групи ДТЕК, виявили період найактивніших розрахунків киян за спожиту електрику. Для тих, хто не любить накопичувати борги, проміжок часу, коли потрібно розрахуватися, зовсім невеликий – з 11 по 20 число кожного місяця. Але найчастіше кияни “тягнуть” з розрахунками до останнього.
Крім того, ми писали про те, що у Yasno розробили спеціальну послугу щодо платежів за світло. Завдяки новій функції, ті, хто забувають своєчасно сплачувати за електроенергію, можуть більше не хвилюватися через прострочені платежі та накопичення боргів. До того ж, опцію можна налаштувати зручним для споживача способом.