Урбан-парк на ВДНГ відсвяткував день народження відкриттям нового памп-треку

Урбан-парк ВДНГ відзначив свою четверту річницю, представивши новий спортивний апгрейд. Сучасна спортивна траса, збудована в короткий термін, стане улюбленим місцем для тих, хто цінує швидкість, віражі та активний відпочинок. Кияни можуть випробувати новий памп-трек на своїх велосипедах, скейтбордах чи самокатах.

На ВДНГ відбулася святкова подія до 4-річчя Урбан-парку, під час якої було відкрито новий асфальтний памп-трек. Ця траса з хвилями, підйомами та віражами дозволяє набирати швидкість завдяки рухам тіла, а не лише за рахунок педалей. Така концепція вже стала популярною серед велосипедистів, скейтерів, ролерів, і тепер доступна й киянам.

Окрім нової траси, команда парку модернізувала й інші об’єкти. Відремонтовано бетонний скейт-парк, оновлено майданчики для панна-футболу та стрит-футболу 3х3. Також були створені нові зони для квадрату, падболу і текболу, а також простір для проведення івентів зі стрит-футболу.

Будівництво памп-треку тривало все літо. За словами керівництва ВДНГ, проект реалізовано без державного фінансування в рамках розвитку спортивного кластера з метою підтримки здорового способу життя та розвитку вуличних культур у столиці.

Урбан-парк функціонує на ВДНГ з 2021 року й щороку приваблює тисячі відвідувачів. Тут розташований найбільший бетонний скейтпарк в Україні, а також зони для баскетболу, паркуру, воркауту, танців, пінг-понгу та дитячих активностей. Новий памп-трек став логічним продовженням та розширенням цієї зони для активного відпочинку.

Де відкрився найбільший магазин BROCARD в країні, і як ТРЦ Києва вийшли на довоєнні показники

Нещодавно відкрився найбільший BROCARD в Україні у ТРЦ Respublika Park. Цей новий масштабний формат магазину об’єднав у собі догляд, естетику та технології. Тут ви можете не лише придбати косметику та парфуми, але і пройти діагностику шкіри обличчя та волосся, а також отримати індивідуальні консультації від експертів.

Незважаючи на складні умови, торговельні центри Київщини не лише витримали випробування, але й продовжують активно розвиватися. Час від часу об’єкти відновлюються після пошкоджень, будуються нові, і, що найважливіше, київські ТРЦ знову наповнені відвідувачами. Проте сучасні виклики вносять корективи, і успіх торговельних центрів визначають нові фактори.