Усі поїзди Київської кільцевої електрички обладнали зарядками для гаджетів, але не всі працюють

У київській кільцевій електричці з 20 лютого можна заряджати телефони і гаджети не лише в одному, а в усіх поїздах. Процес обладнання роз’ємами для заряджання техніки, що розпочався наприкінці січня, мав би тривати два місяці, але закінчився достроково. Втім, або швидкість не пішла на користь якості, або ж пасажири недобачають та невміло користуються роз’ємами, але скарги є вже у перший день.

Про можливість “заряджатися” в усіх поїздах кільцевої електрички команда Kyiv City Express повідомила у своєму Telegram-каналі. Судячи з відео, дослухатися до претензій пасажирів щодо незручного розташування розеток, в які упираються колінами високі люди, не стали. Блок з роз’ємами розміщений на панелі під вікном, посередині між рядами сидінь.

“Відтепер у всіх поїздах Київської кільцевої електрички є можливість зарядити пристрої під час поїздки. Достатньо лише мати з собою кабель для зарядки, а відповідні роз’єми вже облаштовані у вагонах і готові до використання”, – повідомили у Kyiv City Express.

Але “балувані” пасажири електрички знову не задоволені. Лише за пів дня вони встигли поскаржитися, що знайшли розетки не в усіх вагонах. А ті, що знайшлися, не всі працюють, хоча у коментарях залізничники, що вже встигли перевірити скаргу, пишуть, що з роз’ємами все добре. Найбільш прискіпливі навіть порахували поїзди, де розетки точно є, і називають номери 540,520 и 547, а в інших, мовляв, не знайшли.

Трохи дивно, що після двох років блекаутів, коли повербанки з’явилися навіть у тих, хто про них до цього взагалі не чув, розетки в електричці викликають такий жвавий відгук у киян. Але є у пасажирів й інші мрії, наприклад, аби до роз’ємів ще давали кабелі для заряджання і нарешті організували людям wi-fi у вагонах.

На Борщагівці у Києві гниють десятки вагонів міської електрички

Інформатор розповідав, що на запасних коліях на Борщагівці утворився справжній “цвинтар” зі старих потягів міської електрички. Вони так і залишилися на балансі КП “Київпастранс” і не працюють вже три роки – з часів, коли міська електричка перетворилася на Київську кільцеву електричку та перейшла у підпорядкування Укрзалізниці. Старі вагони виявилися нікому не потрібними, і наразі їх потроху знищує іржа, опади та вандали. Деякі з них ще у цілком пристойному вигляді, принаймні, з цілими вікнами та сидіннями. Найбільше розкурочення спостерігаються у кабінах машиністів, що не дивно – двері усюди відчинені. 

Також ми писали, що в застосунку “Київ Цифровий” з’явився графік курсування кільцевої електрички Києва. Тепер пасажири онлайн через застосунок можуть планувати свій маршрут. Це можна зробити через розділ “Рух транспорту”. Також у застосунку Укрзалізниці заздалегідь можна придбати квиток. Оплатити проїзд можна у Київ Цифровий таким чином:

  1. Виберіть “Придбати QR-квиток” – “Кільцева електричка”,
  2. Виберіть кількість одноденних квитків і спосіб оплати,
  3. Натисніть “Придбати”.

Джерело