В інтернет-магазинах з’явилася нова “зірка” продажу, точніше, добре призабута стара, яка знову стала актуальною. На тлі побоювань щодо чергового зростання тарифів на електроенергію кияни все частіше стають об’єктами атаки продавців, що втюхують “енергозберігаючі прилади”. Існують різні моделі й назви, але різниці між ними ніякої немає, адже у підсумку результат нульовий.
Найчастіше чудо-прилади Saving-box, SberBox, smartBox, Energy Saver купують пенсіонери, для яких платіжка за світло дедалі стає непідйомною. До того ж, коробочки, які обіцяють заощаджувати до 30% електроенергії, їм здебільшого по кишені. Наразі інтернет-магазини пропонують середню ціну в 300 грн, “по акції”, яка, звісно, триватиме лише три дні, можна придбати й за 260.
Ще один фактор на підтримку цієї “вигідної” покупки – пристрій дуже простий у застосуванні. Варто лише підключити його до розетки, найближчої до лічильника – і готово, сиди та очікуй економії електроенергії. Найсміливіші з продавців обіцяють, що вона сягатиме аж 45%.
Цікаво, що в описах товару ніхто не пояснює, як відбувається це диво. Втім, перелік переваг чималий: крім економії електроенергії коробочка вміє !захищати електролампочки” та електроприлади від імпульсних стрибків напруги, підвищувати коефіцієнт потужності електроприладів, здійснювати “фільтрацію електромережі”, скорочувати шкідливі електромагнітні хвилі та вирівнювати стрибки напруги. Звісно, коли покупці бачать такі обіцянки, як пройти повз?
Але всередині коробочки суцільне розчарування – конденсатор невизначеної ємності, діодний місток та невеликий блок живлення для світлодіодів. Звідки у цьому “ліхтарику” взятися можливості грандіозно заощаджувати електроенергію – невідомо. Втім, цілком можливий позитивний психологічний ефект, адже власник коробочки може змінити свої звички – почати вимикати не потрібне світло, не запускати напівпусту пральну машину та стежити за електроплитою.
У компанії YASNO створюють сервіси для розсіяних забудьків та виявляють, коли кияни найгірше платять за світло
Нагадаємо, раніше Інформатор розповідав, що у компанії-постачальнику електроенергії Yasno, що входить до групи ДТЕК, виявили період найактивніших розрахунків киян за спожиту електрику. Для тих, хто не любить накопичувати борги, проміжок часу, коли потрібно розрахуватися, зовсім невеликий – з 11 по 20 число кожного місяця. Але найчастіше кияни “тягнуть” з розрахунками до останнього.
Крім того, ми писали про те, що у Yasno розробили спеціальну послугу щодо платежів за світло. Завдяки новій функції, ті, хто забувають своєчасно сплачувати за електроенергію, можуть більше не хвилюватися через прострочені платежі та накопичення боргів. До того ж, опцію можна налаштувати зручним для споживача способом.