До кінця березня кияни ще мають можливість відправитися у 40-кілометрову подорож до Пущі Водиці перед довгою перервою у русі трамвая-кафе. У квітні трамвай буде “відсторонений від роботи” через закінчення граничного терміну експлуатації. Поки у розкладі остання дата екскурсії зазначена 6 квітня, втім, ймовірно, у свою останню перед ремонтом подорож вагон рушить 30 березня.
Про припинення роботи трамвая-кафе стало відомо з допису організаторів екскурсій на Facebook-сторінці. Киян ця новина засмутила, особливо батьків, які збиралися покататися з дітьми під час весняних шкільних канікул. До того ж, є занепокоєння, що ремонт може так затягнутися, що трамвай-кафе взагалі не повернеться до роботи – люди навіть пропонують відкрити збір коштів на необхідні роботи.
Втім, організатори зауважують, що проблема не в грошах, а у фахівцях та часі, а ще, як зазвичай, у бажанні посадовців щось з цим робити. Офіційно трамвай йде на ремонт на пів року, хоча є побоювання, що з ним може статися, як з метро на Виноградар, тобто, повернення буде відкладатися незліченну кількість разів. Вже кажуть про можливість замінити трамвай-кафе звичайним червоним вагоном, але це вже буде зовсім інша історія.
Тож, поки кияни мають можливість відвідати екскурсію до колишнього дачного селища Пущі-Водиці 22, 29 та 30 березня. Дізнатися про наявність місць та забронювати квитки можна на сайті, вартість подорожі – 450-500 грн з пасажира, в залежності від розташування столика. Діти, які сидять на руках у батьків або між ними, не займаючи місця, катаються безкоштовно, а ціна окремого дитячого місця – 350-400 грн.
У Києві обіцяють відновити ретро-трамвай, на повернення якого чекали понад 10 років
Нагадаємо, днями Інформатор розповідав, що на вулиці Києва може повернутися історичний ретро-трамвай. Наразі у цехах Дарницького депо вже почалася реконструкція ексклюзивного транспорту. Свою історію синій вагон веде з 1907 року, коли він був трамваєм “Sanok type 100” та їздив Львовом. У 1980-х його подарували Києву в якості історичного експонату, і в 1988 році фахівці Київського заводу електротранспорту дали йому другий шанс на життя. У 2006 році був відремонтований за рахунок любителів транспорту й працював до 2012-го.
Також ми писали про те, що у мережі показали останній “живий” екземпляр тролейбуса Škoda 9Tr22, що експлуатується у Києві. Машина, якій вже майже півсторіччя, з початку дев’яностих років буксирує інші тролейбуси територією Куренівського депо. Раніше вона працювала на маршруті №2, і красувалася в жовто-блакитній “лівреї”, а нині – пережила усіх інших “братів”, що пішли на металобрухт.