У компанії-постачальнику електроенергії Yasno, що входить до групи ДТЕК, пояснили, що робити киянам після купівлі житла у новобудовах столиці. Для старту індивідуального обліку спожитої електроенергії та появи світла у квартирі необіхідно укласти два договори. І якщо у будинку ще не створено ОСББ, кожному з мешканців доведеться робити це самостійно.
Про алгоритм дій у таких випадках компанія повідомила на своїй корпоративній сторінці у Facebook. Процес складається з двох етапів та звернення до двох компаній: у Києві електроенергію для населення забезпечують оператор системи розподілу – ДТЕК Київські електромережі та постачальник – Yasno. Тож, і договори потрібно укладати з обома компаніми, але по черзі.
Після того, як забудовник встановив таі підключив електролічильники і почався загальнобудинковий облік спожитої електроенергії, власники квартир звертаються до ДТЕК для укладання договорів про розподіл електроенергії. Тільки-но його фахівці проводять опломбування лічильників, починається процес укладання вже індивідуальних договорів з мешканцями. Коли ДТЕК надав клієнту підтвердження про укладання договору на розподіл електроенергії, він може переходити до другого етапу та звертатися до постачальника.
Аби укласти договір вже з постачальником, яким є компанія Yasno, не обов’язково йти до енергоофісу. Зробити це можна дистанційно, через електронну форму на сайті компанії. Але у будь-якому разі для укладання договору потрібні скани або фотокопії таких документів:
- документ, яким визначено право власності на житло, та витяг із державного реєстру на нерухомість;
- паспорт власника житла або документ, що його замінює;
- довідки про присвоєння ІПН (у разі, якщо ІПН відсутній, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою податкового органу);
- паспорт точки розподілу, який надає ДТЕК Київські електромережі разом з повідомленням про приєднання до договору про розподіл.
Пакет документів разом із заявою про приєднання необхідно завантажити на сайт або принести до найближчого енергоофісу Yasno. І залишається чекати – впродовж трьох днів на електронну пошту має надійти підтвердження про укладання договору із зазначенням особового рахунку. З питаннями з цього приводу нові клієнти можуть звертатися до YASNO через контакт-центр за номерами: (044/067/066/093) 277-18-18, писати на електронну пошту: kyiv@yasno.com.ua чи в особисті повідомлення на сторінках YASNO у Facebook або Instagram.
В Yasno розповіли, чи треба передавати показники під час знеструмлень
Як повідомляв Інформатор, передавати показання лічильників потрібно навіть під час відключень світла, аж надто, якщо вони були значними: це допоможе споживачам заощадити на сплаті рахунків. У компанії повідомили, що через відключення споживання в деяких споживачів могло зменшитись. Тому, щоб все було коректно, і домогосподарства не отримували платіжки з нарахуванням середніх витрат на електрику, показання потрібно внести до 3-го числа наступного місяця.
Також ми писали, що компанія YASNO запустила новий мобільний застосунок, який доступний лише мешканцям Києва та малому і середньому бізнесу з усієї України. Він дозволяє споживачам у будь-яку мить отримати доступ до функціоналу Особистого кабінету та вирішити більшість питань, пов’язаних з електропостачанням. За допомогою YASNO Mobile швидко передати показання, оплатити рахунок або переглянути споживання за попередні місяці.