У переході до станції метро “Іподром”, що розташована у Голосіївському районі Києва на “синій” лінії, третю добу зі стелі тече вода. Мабуть, треба “подякувати”, що не у самому тунелі, як на Деміївській, а тільки біля входу до станції. Але кияни побоюються, що зрештою стеля в цьому місці може обвалитися і когось вбити, адже “струмок” не вщухає ані на мить.
Про це у Facebook повідомив киянин Олег Листопад, і на відео, яке він зняв у переході, чутно, як шумить вода. Вона біжить зі стелі по трубі, плитка на стіні мокра і почорніла від вологи, на підлозі калюжа. У коментарях під дописом кияни зазначають, що насправді вода у цьому місці тече не три доби, а набагато довше – понад рік, просто потічок то зупиняється, то відновлюється. Проте звернення до співробітників станції “Іподром” нічого не дали, крім розуміння, що вони “про все знають”.
Спробував прояснити ситуацію й автор допису, але отримав дивну відповідь. Чергова по станції його заспокоїла: мовляв, усі “знають”, і що тече “міська каналізація”. Якщо від вологи перехід врешті-решт обвалиться, то “відкриють інший, нема чого турбуватися”. А ось у відповідь на запитання киянина, чи не побоюються на Іподромі, шо все закінчиться, як на Деміївській – закриттям тунелю, просто обурилась некоректним порівнянням.
З тунеля на синій лінії метро тече струмок поряд з тим місцем, де тривав ремонт
Як повідомляв Інформатор, вода витікає з правого перегонного тунеля на ст.м. Деміївська. Це той самий, “проблемний”, тунель, тільки інша його частина: наприкінці вересня підрядник щойно завершив замінювати ділянку довжиною 27 метрів між ст.м. “Деміївська” та “Либідською”.
Першими воду, що струменить з тунеля, помітили пасажири, сідаючи у потяги метро 2 жовтня. За тиждень струмінь води має таку ж інтенсивність: кореспондент Інформатора особисто пересвідчився у цьому, відзнявши потічок на відео. Не зрозуміло, звідки виходить такий, досить потужний, струмінь: води надто багато, щоб вона була звичайним конденсатом. А якщо вона виходить з-під бетонних тюбінгів, з яких складено склепіння тунеля, – це становитиме проблему, адже фактично повториться минулорічна ситуація.
Також ми писали, що наприкінці вересня у київській транспортній спільноті почали обговорювати незадовільний стан нової ділянки тунелю, щойно відкритої для руху поїздів метрополітену. Буцімто вже новий тунель дав значні просадки, а потяги, що їдуть ним, змушені обмежувати швидкість. Інформатор вирішив перевірити “на око”, чи відрізняються параметри у підземці від тих, що ми зафіксували на самому початку руху, 12 вересня. Власне, йшлося про два головних параметри: швидкість руху потягів та стан ділянки землі поверх тунелю. Адже саме з просідання ґрунту на поверхні та стишення швидкості на ділянці почався 9-місячний марафон з ремонту тунеля. Візуально все виявилося у повному порядку.