У компанії-постачальнику електроенергії Yasno, що входить до групи ДТЕК, пояснили, що робити киянам, якщо вони помилково перерахували гроші за електроенергію на чужий рахунок. На щастя, на практиці таких випадків не багато, але, коли вони трапляються, споживачі вважають, що кошти “пропали”. Це не так, ба більше, повернення грошей власнику відбувається швидко, і докладати великих зусиль для цього не потрібно.
Що робити, якщо гроші “заблукали”, і як повернути їх на рахунок, компанія повідомила на своїй корпоративній сторінці в Facebook. Перш за все, кажуть у компанії, потрібно зрозуміти, що кошти були сплачені не на той особовий рахунок. Споживач дізнається про це, якщо після оплати він отримав смс-повідомлення від YASNO про все ще наявний борг, або якщо після оплати перерахована сума не відображається у Особистому кабінеті YASNO.
Дізнавшись про помилку, не треба впадати у відчай та розшукувати того, кому пощастило розрахуватися за світло чужими грошима. Все відбувається автоматично і без участі споживача, йому потрібно лише відправити до YASNO на електронну пошту kyiv@yasno.com.ua пакет документів:
- заяву на пошук та зарахування коштів на свій особовий рахунок (форма довільна, але обов’язково зазначити особовий рахунок, на який варто перевести кошти);
- документ, що підтверджує особу (наприклад, першу сторінку паспорту);
- квитанцію про проведену оплату. У разі, якщо в ній не вказано ПІБ платника, а лише номер банківської карти, необхідно також надати підтвердження власника картки.
Розгляд звернення відбувається впродовж 2-3 робочих днів, а після цього гроші повертаються на “правильний” рахунок. Переконатись у зарахуванні коштів на свій особовий рахунок можна, скориставшись Особистим кабінетом YASNO. До речі, аби уникнути помилок при введенні цифр рахунку, у компанії радять користуватися послугою “Оплата за адресою” на офіційному сайті YASNO. При введенні адреси споживач бачить і номер рахунку, і борг на початок місяця.
У YASNO розповіли про те, коли кияни найактивніше платять за електрику, і пошпетили тих, хто взагалі не сплачує за послуги
Нагадаємо, раніше Інформатор писав про те, що у компанії-операторі розподілу YASNO, що входить до групи ДТЕК, підбили не найрадісніші підсумки 2024 року. Мова йде про тих, хто не поспішає сплачувати за отримані послуги, а це чверть від усіх клієнтів компанії. “Спільними зусиллями” мешканці столиці накопичили у 2024 році вражаючу суму в майже пів мільярда гривень.
Також ми розповідали, що у YASNO виявили період найактивніших розрахунків киян за спожиту електрику. Для тих, хто не любить накопичувати борги, проміжок часу, коли потрібно розрахуватися, зовсім невеликий – з 11 по 20 число кожного місяця. Але найчастіше кияни з розрахунками “тягнуть” до останнього.