Рекламні площі у самому середмісті столиці коштують шалених грошей. Все через вдалу локацію – яка, як відомо, відіграє у бізнесі ключову роль: чим більше людей з великою купівельною спроможністю побачить те чи інше оголошення, тим більшою є і ймовірність, що вони скористаються послугами чи придбають бренд, що рекламується. Інформатор вирішив перевірити, яку рекламу бачать відвідувачі “головного універмага столиці”, ЦУМу, щойно виходять з дверей цього ТРЦ.
Передовсім, важливу роль грають великі площі, що “гуляють” навколо ЦУМУ просто на стінах навколишніх будинків. Так, фасад колишнього Центрального гастронома Києва (вул. Хрещатик, 40), який мало не повністю вигорів у червні 2017-го, нині завішений рекламою колаборації українського ювелірного бренду SOLO та реабілітаційного центру Superhumans Center. В основі проєкту – історія військових Анастасії та Олексія, що зустрілися під час реабілітації і відтоді вже не розлучалися (власне, в рамках проєкту продають весільні каблучки з чорними діамантами).
Неподалік – ще одна реклама української ювелірки, компанії Guzema, що продає браслети, каблучки, сережки з діамантами тощо. Цей бренд представлений, у тому числі, в ЦУМі, чим можна пояснити рекламний бігборд поряд з ТРЦ. Власне, засилля реклами “ювелірки” поряд із найдорожчим ТРЦ країни – не секрет: біля ЦУМу завжди розміщували рекламу найдорожчих елітних брендів.
Через дорогу – стильна рекламна конструкція-“тумба”, що відсилає до традиції встановлювати такі носії посеред площ у Києві. На них розміщували плакати з репертуаром театрів та новинки кінематографу, а у радянські часи туди клеїли оголошення від влади та пропагандистські плакатки. Тепер на “тумбі” біля ЦУМу – реклама його прямих конкурентів з ТРЦ Gulliver (розташований буквально у кілометрі звідти) – у колаборації з магазином косметики LULLABY.
Також на “тумбі” висять рекламки концертів. Усі – прострочені: у випадку зі співачкою Колою на місяць (її виступ у Палаці спорту відбувся ще у жовтні), а з гуртами Kozak System, Друга Ріка та співачкою Мартою Липчей – вже на понад три місяці (концерт дали ще у переддень Дня незалежності).
Цікаво також, що рекламують на лайтбоксах поряд з ЦУМом. Ця рекламна конструкція передбачає довготермінове співробітництво через можливість більш тривалого зберігання рекламних засобів на носіях (ті ж масштабні банери на будівлях швидко вицвітають через погодні умови, їх потрібно часто замінювати, а у лайтбоксах одні й ті самі оголошення можуть висіти значно довше).
Навпроти КМДА у лайтбоксі – “Переключайка радить” від Lifecell, просто навпроти ЦУМу на Хрещатику – веселенька жовтава рекламка чіпсів Lay`s. А трохи подалі від ЦУМу на тій самій стороні Хрещатика, що й торговельний центр, – креативна рекламка аналізів крові від клініки Ескулаб (присвячена Геловіну, або кельтському Дню всіх святих 31 жовтня, з симпатичним “вампірчиком” та написом-пересторогою, мовляв, популяція цих створінь в Україні зникає, бо мало хто вчасно проводить аналізи крові).
ЦУМ розпродає фантастичні репродукції скульптур Примаченко та пропонує привезти одяг для примірювання просто додому
Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що столичний ЦУМ оголосив про розпродаж фантастичних репродукцій скульптур, що є фрагментами картин видатної української художниці Марії Примаченко. Впродовж всієї осені вони прикрашали вітрини універмагу та незмінно привертали увагу всіх, хто проходив чи проїжджав повз. Тепер неймовірні скульптури з вітрин та поп-апів можна придбати для власної колекції.
Також ми розповідали, що ТРЦ ЦУМ запровадив сервіс із доставки та примірювання одягу “на дому”. Відповідна рекламна кампанія ведеться у Facebook та інших соціальних мережах. Поки що послуга шопінгу із виїзною приміркою зробили безкоштовною, достатньо просто обрати одяг з того, що виставлений на сайті ЦУМ, додати до корзини та обрати функцію виїзної примірки.