Паперові квитанції залишаються актуальними – принаймні для “Київпастрансу”. Хоча обсяги нещодавньої закупівлі помітно зменшилися в порівнянні з попередніми роками, все ж, можливо, 30 тисяч бланків було вирішено “докупити” на всяк випадок. Минулорічних запасів, за словами експертів, мало б вистачити ще до 2026 року.
Попри активний перехід на безготівкові методи оплати, “Київпастранс” продовжує замовляти значні кількості паперових штрафних квитанцій. Нещодавно проведений тендер наприкінці липня передбачає закупівлю ще 30 тисяч бланків на загальну суму 252 тисячі гривень. Постачальником залишилось ТОВ “Укрспецполіграфія”, як і раніше.
Поставка має бути завершена до кінця року, і нескладно помітити, що вартість паперових бланків зросла, як і багато інших товарів. У 2024 році один штрафний бланк коштував 5,4 гривні, а зараз – вже 8,4 гривні. Комунальне підприємство зобов’язалося розрахуватися з постачальником протягом 30 днів з моменту підписання накладної на поставлений товар.
Можливість безготівкової оплати штрафів без участі контролера, бланка та ручки була впроваджена в Києві у 2023 році. У салонах трамваїв, автобусів і тролейбусів розмістили інформаційні листівки з QR-кодами та реквізитами для сплати. Однак це не зменшило обсяги паперових закупівель.
Раніше ми звертали увагу на схожу ситуацію: тоді “Київпастранс” замовив аж 80 тисяч квитанцій, незважаючи на те, що контролери щомісяця оформляють в середньому лише 2,5 тисячі штрафів. Це означає, що запасів з 2024 року має вистачити щонайменше на два з половиною роки. Однак “Київпастранс” продовжує свою стабільність, отже, цього року було закуплено ще “трошки”.
За що критикують Київпастранс: невірні терміни ремонту фунікулера та незрозумілі умови для пасажирів трамваїв
Нагадаємо, нещодавно Інформатор повідомляв, що на київських “транспортних” форумах обговорюють суперечливу політику КП “Київпастранс”, яка забороняє пасажирам входити до салонів трамваїв на кінцевих зупинках. Користувачі просять відкрити двері під час стоянки, щоб пасажири могли заходити у вагони.
Крім того, ми наводили думку експертів, які зазначають, що КП “Київпастранс” нераціонально використовує фунікулер. Ремонт цього виду транспорту планується не в періоди найменшого попиту, а навпаки – в “пікові” літні місяці, а саме з 14 липня до 22 серпня 2025 року.