Новий начальник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко планує в понеділок, 6 січня, зібрати Раду оборони столиці. Серед найактуальніших питань не тільки скасування зупинки транспорту під час тривог, а й доступність укриттів, екологічні проблеми Києва, збереження архітектурної та культурної спадщини. Будуть вивчатися документи й попередні рішення, пов’язані з цими питаннями, а ”на практиці” Ткаченко вже встиг дещо перевірити.
Про це новий голова КМВА повідомив у своєму Telegram-каналі, зокрема, мова йде про зворотній зв’язок у застосунку “Київ Цифровий” щодо подачі скарг на зачинені укриття. За словами Ткаченка, реакція на скарги настільки не оперативна, що особисто він очікував на неї цілу добу. І загалом, стан та доступність укриттів викликали у нього чимало питань.
“Питання облаштування укриттів залишається одним із ключових напрямів. Досвід країн-партнерів показує, що така інфраструктура є важливою навіть після завершення воєнних дій. Зараз частка інклюзивних захисних споруд у Києві є критично низькою. Водночас на третьому році війни мешканці Києва досі не отримують оперативного зворотного зв’язку про стан укриттів. Дав доручення керівникам районів долучитися до розробки такого чат-бота на базі застосунку “Київ Цифровий”, зробити аудит щодо доступності столичних укриттів – зазначив голова КМВА.
Під час зустрічі з головами районних державних адміністрацій столиці, за словами Ткаченка, обговорювали не тільки укриття, а й Пункти незламності, яких має бути достатньо. І енергонезалежність та забезпечення районів альтернативними джерелами електроенергії, і чіткий механізм ліквідації наслідків ворожих ударів.
Щодо інших актуальних питань, це екологічна ситуація в столиці, зокрема, збереження Совських ставків, екопарку Осокорки та урочища Горбачиха. Звісно, найболючіша проблема зупинки громадського транспорту під час тривог. І навіть злощасний, вже понад року непрацюючий ліфт на станції “Шулявська”, який досі не сертифіковано, внаслідок чого люди з інвалідністю вимушені користуватися пандусом, схожим на “американські гірки”.
Хто такий Тимур Ткаченко, і чому питання зупинки транспорту є таким важливим для киян
Нагадаємо, Інформатор писав про те, що 31 грудня 2024 року президент змінив керівника Київської міської військової адміністрації. Замість Сергія Попка він призначив начальником КМВА Тимура Ткаченка. Людина ця для Києва не нова – раніше він працював директором ресурсного Департаменту міського благоустрою у міській адміністрації, але рік тому несподівано пішов на підвищення. А ще, його прізвище називалося у зв’язку з нещодавнім скандалом, у якому фігурував битий позашляховик Range Rover.
Також ми розповідали, що одним з найбільших сподівань киян у зв’язку з призначенням Ткаченка є скасування зупинки міського транспорту на час повітряних тривог. Саме цю ініціативу обговорюють у соцмережах, і на неї покладають надії як у депутатському корпусі (звісно, коли йдеться про опозиційну у Київраді “Слугу народу”) та громадському середовищі.