Замовив картоплю – допоміг армії: як працює нова ініціатива від київських рестораторів

У понад двох сотнях українських ресторанів, кавʼярень і барів картопля тепер не просто гарнір. Вона є символом підтримки, зброєю тилу й кулінарним спосом сказати “дякую” Третій окремій штурмовій бригаді. Кампанія з гаслом “За маму. За тата. За Третю штурмову” обʼєднала гастроспільноту з усієї країни навколо спільної мети – зібрати кошти на дрони, транспорт, РЕБи та інше спорядження для підрозділу, який тримає одні з найгарячіших напрямків фронту.

Як повідомляють у Третій ОШБр, суть проста: у меню учасників зʼявляється спеціальна картопляна страва – фрі, пюре, деруни, ньокі, пиріжки, галета чи щось авторське. Відвідувачі замовляють, і частина прибутку автоматично летить на фронт. Усе максимально прозоро: кожен заклад клеїть на вхідні двері наліпку з трьома зірками – “від Трійки”, а суму зібраних коштів можна відстежити в реальному часі на сайті кампанії. Станом на середину травня це вже понад 126 тис грн.

До проєкту вже долучились десятки київських закладів: від вуличних бургерних до гастрономічних ресторанів. У меню кафе “ІНШІ” це деруни з грибами, у “ПЕРІГ” – ферментований пиріг з картоплею та хрустким беконом, у “100 років тому вперед” – картопля з грибами (і трохи ікри), а у “Полтаві” це несподіваний, але смачний тандем картоплі з оселедцем. У “MENYA MUSASHI” картопля потрапила навіть у рамен, а в бургерній THE BURGER її подають із беконом і соусом. Аби обрати ту саму картоплю, у меню потрібно шукати страву з позначкою “А на третє – картопля для Третьої”.

Принцип “на третє – картопля” обрали не випадково, адже це продукт, який не має сезону, не потребує пояснень і є зрозумілим кожному. Як кажуть організатори, картопля — це “проста їжа, що об’єднує всіх”. Вона універсальна й адаптивна, тому стати учасником кампанії може будь-який заклад, незалежно від формату. Для цього достатньо заповнити форму, перейменувати одну з картопляних страв у меню й проінформувати гостей через соцмережі.

Кампанія триватиме до кінця липня, а з серпня організатори обіцяють нову хвилю, вже з новим продуктом. А поки – гаряча картопля, що гріє не тільки шлунок, а й серце. І додає сил тим, хто тримає стрій.

У Києві відкрили “кавовий простір” та продають справжній ресторан-фортецю

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у Києві відкрився новий кавовий простір навпроти Великої хоральної синагоги на Подолі. Заклад, який сам себе називає “кавовим рестораном”, підтверджує цей статус і візуально, і концептуально, і смаком. А ввечері Chat перетворюється на бар з авторськими й, зокрема, кавовими коктейлями.

Також ми писали, що у Деснянському районі Києва виставлено на продаж ресторан “Робін Гуд”. Приміщення розташоване у сосновому лісі на околиці міста, а зведено воно було ще в “нульових” і є знаним серед киян місцем відпочинку. Та найголовніше у цьому закладі – його зовнішній вигляд: він схожий на середньовічну фортецю, та й інтер’єром нагадує замок.



Джерело