Жодних черг і відвідувань офісу: у ДТЕК Київські електромережі нагадали киянам, як зручно підключити світло

Новий онлайн-сервіс від компанії ДТЕК Київські електромережі, який нещодавно був запущений, викликав великий інтерес серед споживачів. Це не дивно, адже він дозволяє значно заощадити час — відтепер клієнтам не потрібно відвідувати офіси, збирати документи та чекати в чергах. Подача заявки та вибір постачальника для тих, хто бажає підключити електроенергію в новому житловому приміщенні, здійснюються всього за кілька простих кроків на сайті.

ДТЕК Київські електромережі нагадує, що тепер можна оформити договір на електропостачання, не виходячи з дому. Ця послуга була впроваджена з вересня 2024 року, і вона дозволяє укласти відразу два основних договори на отримання електроенергії: на розподіл та на постачання. Усе відбувається дистанційно через особистий кабінет на сайті компанії.

Раніше, щоб оформити необхідні договори, клієнтам доводилося кілька разів звертатися до центрів обслуговування різних компаній. Тепер, достатньо зайти на сайт ДТЕК Київські електромережі, заповнити коротку анкету, завантажити документи, обрати постачальника з наданого списку й підтвердити свої дані. Після цього вся інформація про етапи обробки заявки відображається в особистому кабінеті, а клієнт отримує сповіщення про завершення процесу на електронну пошту.

Новий сервіс функціонує за принципом “єдиного вікна”, що значно спрощує процес підключення житла до електропостачання. Компанія підкреслює, що розвиток таких цифрових сервісів допомагає уникати зайвих контактів і черг, що особливо важливо в умовах воєнного часу. За цей період, понад 14 тисяч киян вже скористалися можливістю уникнути відвідування офісів і зекономити час на паперову бюрократію.

Двозонний – не означає розумний: як киянам не заплутатися у лічильниках

Нагадаємо, що Інформатор роз’яснював, як зрозуміти, які лічильники самостійно передають показники, а які потребують допомоги. Це особливо важливо для власників нових двозонних лічильників, які часто вважають, що двозонний лічильник настільки “розумний”, що здатний самостійно передавати показання.

Отже, “розумним” лічильником називають прилад обліку, який є складовою автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ). Він автоматично передає показники, а також інформацію про аварії, перевантаження мережі, втрати, несправність приладу тощо. Коли оператор системи розподілу замінює звичайні лічильники на “розумні” в багатоквартирному будинку, АСКОЕ впроваджується одночасно для всіх мешканців.

Багатозонні лічильники, які можуть бути як двозонними, так і тризонними, можуть і не мати модуля АСКОЕ. І якщо вони не підключені до автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії, показники не передаються автоматично, як у випадку з “розумними”.

Крім того, компанія “ДТЕК Київські регіональні електромережі” реалізує пілотний проєкт цифрового двійника електромереж. Це віртуальна копія реальних мереж, створена у спеціалізованому програмному забезпеченні, яка змоделює роботу мережі, розподіл навантаження та допоможе прогнозувати аварії. Станом на 9 жовтня 2024 року на Ірпінсько-Бучанській ділянці вже оцифровано понад 3 тисячі км ліній та майже півтори тисячі енергооб’єктів.