Жуколад виявився недовговічним: батончики з личинками в Києві від 1 тис. грн

Провокація вдалася: смажені личинки в шоколаді викликали ажіотаж у соцмережах та швидке зникнення в київських ресторанах і на полицях магазинів. Новий батончик від Milk Bar, мережі мультимаркетів «Аврора» та ресторанів «Китайський привіт» викликав суперечки між прихильниками традиційної кухні та любителями гастрономічних експериментів. Незважаючи на критику з боку консерваторів, продукт знайшов свого покупця: шоколад «з хробаками» вже купують на маркетплейсах за 500–1000 гривень.

«Жуколад» – батончик із смаженими зофобасами планувався для продажу в мережі «Аврора», Milk Bar і ресторанах «Китайський привіт» до 20 листопада. Проте перша партія у 10 тисяч штук розлетілася менш ніж за три дні, як у Києві, так і у Львові.

Один із авторів продукту, ресторатор Міша Кацурін, розповів, що сам придбав п’ять батончиків на OLX за 200 грн кожен. З його слів, у закладах їх уже не залишилося, а друзі продовжують запитувати. Оголошення на маркетплейсі дійсно є: продавець з Оболоні пропонує батончик у рожевій упаковці з хробаком за 500 грн, а в Голосіївському районі – вже за 1041 грн. Отже, переплата становить 10, а іноді й 20 разів, адже «початкова ціна» у закладах і магазинах становила лише 49 грн.

Продукт став вірусним навіть до початку продажів. Рекламна кампанія була органічною, без витрат на інфлюенсерів або продакшн, зазначають в українському гастрономічному медіа. За словами Кацуріна, якщо на три мережі витратили бодай 20 тис грн, то він буде здивований. Він сам склав пісню про «Жуколад» за п’ять хвилин, а TikTok-танець і відео стали частиною маркетингової хвилі.

Кацурін активно рекламував батончик у соцмережах, підкреслюючи, чому він не лише незвичний, але й корисний. Як він зазначив, личинки – це суперфуд з високим вмістом білка, заліза та кальцію. Склад десерту включав арахісову пасту, шоколадну глазур, ниткоподібне тісто катаїфі та обсмажені личинки. Розробники з самого початку вважали його провокацією. Судячи з результатів, це спрацювало не лише як гастрошок, але й як бізнес-модель.

Елітна пастка: у закритих ЖК масово продають кафе, а у Парку Шевченка знесуть Опанас

Нагадаємо, у жовтні 2025 року писали про «елітну пастку» у Києві: на території закритих житлових комплексів почали масово виставляти на продаж заклади – ресторани та кав’ярні. Власники вирішили позбутися своїх «дітищ» через закритість комплексів та зниження людського трафіку.

Крім того, київська прокуратура вимагає демонтувати будівлю одного з найбільш популярних закладів у центрі Києва, ресторану Опанас, розташованого в парку ім. Тараса Шевченка. Основна претензія – зайняття ділянки з природно-заповідного фонду, що підлягає охороні як «національне надбання». Також правоохоронці повідомляють, що будівництво було незаконним, як і реєстрація права власності на будівлю.