У неділю, 2 листопада 2025 року, у monobank відбулося урочисте нагородження переможців масштабної вірусної кампанії “Полювання на лимони”. Щасливі учасники отримали ключі від чотирьох автомобілів, квартиру, а також чек на 1 млн грн. Так у monobank підвели фінальні підсумки однієї з найуспішніших вірусних кампаній в Україні за останні роки.
Про церемонію нагородження переможців у Telegram повідомив Олег Гороховський у неділю, 2 листопада. Настрій переможців був чудовим, що цілком зрозуміло з огляду на цінність призів.
“Сьогодні ми урочисто вручили нагороди власникам чотирьох автомобілів, квартири та чека на 1 мільйон гривень. Усі переможці виглядали дуже щасливими, і ми також радіємо, що лимонне божевілля закінчилося на такій позитивній ноті”, – підкреслив Олег Гороховський у своєму дописі.
На світлинах і відео, які також оприлюднив Гороховський, видно, як нові власники отримують подарунки й ключі від чотирьох BMW 3 серії, оформлених із використанням пізнаваного котика, а також чек на 1 млн грн із написом “Ми дуже раді, що його виграла така людина, як ви!”
Нагадаємо, що ще 21 жовтня у monobank підбили підсумки “Полювання на лимони” — масштабної вірусної кампанії, проведеної на честь десятимільйонного клієнта банку. Користувачів застосунку запросили до цікавої акції, перетворивши процес оновлення на інтерактивну гру з пошуку “лимонів”. Серед переможців, які знайшли найбільше прихованих фруктів, розіграли не лише сотню новітніх iPhone 17 та 1000 солодких призів, але й квартиру, чотири новенькі BMW 3 серії та чек на 1 млн грн.
