Зроби його твердим: у Києві відому порнозірку найняли рекламувати бетон

Ніколи раніше не було подібного, і тепер це сталося: у сфері будівництва натрапили на креативний хід – показати привабливу жінку в рекламі звичайної продукції. «Гарячий» рекламний хід поліпшив імідж українського бренду “Бетон від Ковальської”. Компанія діяла з добрими, майже святими намірами: допомогти покупцям, у яких у спекотні літні дні бетон не схоплюється. Щоб покупці могли зі впевненістю уявляти, як він затвердіє, у ролі обличчя рекламної кампанії з’явилася не просто жінка, а порноакторка Джозефіна Джексон.

Спокуслива Джозефіна в білій блузці, що підкреслює її професіоналізм, вітає відвідувачів на спеціальній сторінці компанії. Виробники бетону позиціонують її як “експертку з твердості”.

“Вона відчуває, коли твердості не вистачає. І точно вказує, що потрібно зробити. Джозефіна – експертка з твердості, яка пояснить усе: з ніжністю, упевненістю та твердим переконанням,” – зазначається в повідомленні.

Крім того, виробники випустили відеорекламу. Основна аудиторія ролику – “будівельники, до яких звертаються з щирістю та навіть деякою поетичністю”. Але компанія одразу застерігає: мовляв, це не відео для дорослих, а інформативний ролик, що доступно пояснює нюанси догляду за бетоном – “технічно та серйозно, але з відчутною грою змістів”. Хоч і не дивіться! Але ми на всяк випадок переглянули.

У відео Джозефіна виконує роль психологині, яка приймає розгубленого клієнта-будівельника. Він соромиться, що у нього “не твердне”. Жінка впевнено пояснює, що йому потрібно зробити, та як вирішити проблему.

Чи принесла така реклама результат, поки що важко сказати: посмішка Джозефіни прикрашає сайт компанії лише кілька днів. Найімовірніше, співпраця з порноакторкою не має на меті збільшення продажу бетону: цей проєкт більше іміджевий та для власного задоволення. Декілька ЗМІ вже звернули увагу на цю колаборацію та безкоштовно привернули увагу до бренду – можна вважати, мета досягнута.

Можливо, компанія тайком сподівається навіть на малий, але безпечний для репутації скандал, який підвищить впізнаваність бренду. Адже реклама з Джексон потенційно може бути затаврована як сексистська, експлуататорська та об’єктиваційна – вона фактично сама на це натякає. Якщо й підніметься шум, це зроблять активістки та феміністки. А в брутальній будівельній промисловості такий галас може лише підіймати рейтинг “Бетону від Ковальської”.

Але, на всяк випадок, компанія підстрахувалася, як пише “Детектор Медіа”. Виробники бетону наводять цитату Джозефіни, яка запевняє, що “жодної об’єктивізації тут немає”.

“Все було ретельно продумано – від сценаріїв до одягу. Команда справді прагнула, аби образ не був вульгарним чи занадто сексуалізованим. І це вдалося. Тонкий гумор, легкий флірт – без порушення меж,” – вважає “психологиня”.

Докладніше про можливий скандал поки що говорити рано, але, вірогідно, він попереду. А наразі ролик з ніжною Джозефіною на YouTube-каналі бетонних магнатів ще не став вірусним – його переглянули лише 21 тисяча людей, і жоден з них не залишив коментаря.

Джозефіна Джексон – порнозірка, яка допомагає українським бійцям

У згаданому ролику Джозефіна Джексон розмовляє чистою українською мовою. Тут у тих, хто не знав, можуть виникнути найрізноманітніші уявлення та підозри. І недаремно: той, хто попався на закордонний блеск псевдоніма, може почуватися ошуканим.

Але це не зменшує здібностей і популярності дівчини, яка насправді є українською порнозіркою. Відома в усьому світі, 30-річна актриса фільмів для дорослих Юлія Сенюк – родом із Золочева Львівської області. Вона виросла в строгій родині, навчалася в школі на відмінно, закінчивши магістратуру за спеціальністю “Міжнародні економічні відносини”. Потім, як то кажуть у класичному анекдоті, “пощастило”. У 2019 році Сенюк увійшла в індустрію порно і досягла непоганої кар’єри – стала популярною, отримала славу та багато шанувальників.

З 2023 року Джозефіна Джексон активно допомагає українським бійцям, організовуючи збори та різноманітні благодійні акції. Вона, зокрема, з’явилася в благодійних календарях, практикує англійську з ветеранами ЗСУ і проводить тренування з реабілітації у басейні при Центрі комплексного ендопротезування, залучається до інших волонтерських проєктів.

Скандали через рекламу в Києві

Інформатор повідомив про скандал, пов’язаний з рекламою української мови в Києві, що використала зображення розстріляного росіянами героя Мацієвського. На білбордах було заклику перейти на державну мову, написані на фоні фотографії Героя України Олександра Мацієвського, якого стратили за вигук “Слава Україні” в окупованому Соледарі в грудні 2022 року. Який звʼязок між розстріляним українським військовим та приверненням уваги до важливості спілкування українською, у рекламі не пояснювалося.

Також ми згадували, що в травні в Києві зняли білборди з рекламою гарячої лінії соціальної допомоги, що спричинили невдоволення користувачів. На рекламних щитах була інформація про номер психологічної підтримки. Але такі фрази, як “Буде лише гірше” чи “З депресії не вийти” обурили киян.

Засновниця гарячої лінії – журналістка Яніна Соколовa – вже вибачилася за цю ситуацію. Також вона зазначила, що бере на себе всю відповідальність за скандал, хоча спірні тексти на білбордах стали ідеєю рекламної агенції.