Зима прийшла несподівано: у ТРЦ DREAM відкрили величезну ковзанку!

Різдвяний настрій може прийти навіть у вересні – у ТРЦ DREAM це вже стало реальністю. Цього року ковзанка, одна з найулюбленіших розваг, відкрилась на два тижні раніше, ніж зазвичай. І ще одна приємність – ціни залишилися такими ж, як і в минулому сезоні.

На Оболоні в ТРЦ DREAM вже запрацювала льодова арена – одна з найвідоміших ковзанок у Києві. Вона знову функціонує після тримісячної перерви, під час якої її площу займав роледром. З 15 вересня ковзанка працює на третьому поверсі в атріумі “Китай” (DREAM yellow).

Площа льодового покриття складає майже 1,2 тис. кв. м – на ній можуть одночасно перебувати до 120 відвідувачів. У ТРЦ підкреслюють, що ковзанка обладнана за сучасними стандартами і підходить як для професійного катання, так і для сімейного відпочинку. Найбільша кількість вільного простору та найнижчі ціни зазвичай вранці.

Протягом дня діє 11 сеансів: перший починається о 8:00, а останній – о 20:55. У перервах між сеансами відбувається заливка льоду. Вартість сеансів залежить від часу: ранковий – 150 грн, денні – 220 грн, а вечірні – 280 грн; у цю ціну входить оренда ковзанів.

Також існують пільгові тарифи: учнівські групи можуть відвідати каток за 160 гривень, пенсіонери та діти до 13 років – за 180 грн. Студенти мають знижку 20%, іменинники – 30%, а військові – 50%. Усі знижки діють лише за наявності відповідних документів. Окремо зазначається, що для дітей загиблих Захисників і Захисниць до 18 років щодня доступно 10 безкоштовних сертифікатів.

Серед додаткових послуг – індивідуальні заняття з інструктором (250 грн за 45 хвилин), прокат захисного спорядження (70 грн) та шкарпетки (40 грн). До 10:00 вхід на ковзанку здійснюється через атріум “Франція 6А” біля станції метро “Мінська”. Для довідок працює номер: (067) 324-58-77.

Де відкрився найбільший магазин BROCARD в країні, і як ТРЦ Києва вийшли на довоєнні показники

Нещодавно стало відомо, що у ТРЦ Respublika Park відкрився найбільший BROCARD в Україні. Новий масштабний формат магазину поєднує догляд, естетику та технології. Тут можна не тільки придбати косметику чи парфуми, але й пройти діагностику шкіри обличчя та волосся, а також отримати індивідуальні консультації експертів.

Також було зазначено, що, незважаючи на повномасштабну війну, торговельні центри Київщини не тільки вистояли, але й продовжують активно розвиватися. Часом об’єкти відновлюються після пошкоджень, нові будуються, а головне полягає в тому, що київські ТРЦ знову переповнені людьми. Проте нинішні складні часи вносять свої корективи, і успіх торговельних центрів визначають нові фактори.