У Києві презентували сучасний Сільпо з овочами-рукотворцями, дзеркальним лісом та космічною випічкою.

Капуста-сова, ананаси-ящірки, дзеркальні дерева та метелики, що злітають з голови — у Києві розпочав свою роботу ще один дизайнерський супермаркет “Сільпо”. Креативність тих, хто реалізує концепції для мережі тематичних магазинів, не має меж — від рожевого магазину в стилі Барбі до історичних вітражів та химерних композицій. На цей раз простір на Григоренка вражає сміливою естетикою “Мистецтва перевтілення”.

Оновлений супермаркет “Сільпо” з унікальним інтерʼєром відкрив свої двері на проспекті Петра Григоренка, 23 після реконструкції. Це вже сьомий магазин мережі, який цьогоріч отримав новий тематичний стиль. Дизайнери обрали концепцію “Мистецтво перевтілення” — сюрреалістичну, насичену метафорами, кольором та візуальними несподіванками.

У різних зонах магазину звичні продукти представлені в нових образах: цвітна капуста втілюється в овечку, яблуко — в сову, а шкірка ананаса — в панцир ящірки. На одній зі стін розмістили великих ілюстрацій з химерними трансформаціями: хлібна черепаха, ящірка на фоні тропічного листя, фантастичні овочі й фрукти, що оживають у тваринних образах. Особливу увагу привертає вхідна зона з великою графікою обличчя, з якого “вилітають” метелики — центральний образ перевтілення.

Одним із головних декоративних елементів є “дзеркальний ліс” — інсталяція з понад тисячі круглих дзеркал, інтегрованих у стелю та частину колон. У відділі “Садовина” ця конструкція формує візуальне дерево — символ росту, циклічності та оновлення. Дзеркала розміщені на різних рівнях і під різними кутами, завдяки чому простір змінюється в залежності від руху покупця.

Ще один цікавий елемент — стерео-варіо панелі, де зображення змінюється під різним кутом зору. Це створює відчуття руху і перевтілення: наприклад, коли одна й та сама ілюстрація переходить із фруктового образу в тваринний. Такі деталі розміщені в різних частинах магазину — від овочевого до гастрономічного відділу.

Зона з випічкою оформлена в “космічному” стилі: на стіні — зображення планет і ракети з логотипом “Сільпо”, а в центрі — величезне зображення печива, що нагадує місяць. Подібна естетика продовжується і в кулінарії: на стінах летять піци, супи, макарони, немов це уламки астероїдів. У гастрономічному відділі під стелею розмістили велику інсталяцію хамелеона, що сидить на гілці, поруч — птахи з крилами, що нагадують зрізані фрукти, зокрема, папайю.

В оформленні використані глибокі відтінки фіолетового у поєднанні з зеленими, теракотовими та молочними кольорами, що створює атмосферу галереї або фантастичного сну. У цьому ж просторі працює Silpo Point — місце видачі онлайн-замовлень від “Сільпо”, MAUDAU та інших партнерів. Новий супермаркет на Григоренка працює щодня з 8:00 до 23:00.

У Києві відкрився “Сільпо” у стилі Барбі та дизайнерський магазин із Задзеркаллям

У січні в Дніпровському районі Києва відкрився новий супермаркет “Сільпо”, який отримав прізвисько “магазин Барбі” за свій рожевий колір, присутній у всіх деталях інтер’єру. Формат магазину дозволяє поглянути на світ крізь рожеві окуляри, а дизайн — це суцільне нагадування про важливість турботи про себе.

Також нещодавно відкрився дизайнерський магазин мережі “Сільпо” у Святошинському районі. Локація, оформлена в казковому стилі, містить дзеркала, воду та лід, що створюють унікальний ефект через гру світла та відображень. Основну роль у розкішному оформленні відіграють роботи відомої фотохудожниці, створені спеціально для цього проєкту.