Черги біля турнікетів: у метро Києва збоїть система безконтактної оплати

У Київському метро знову виникли проблеми з безконтактною оплатою. При цьому, що відбувається, і коли проблема буде вирішена, не розуміть не тільки пасажири, а й, здається, самі співробітники підземки. На турнікетах недоступна оплата проїзду банківською карткою більше, ніж один раз на день, що, звісно, дуже незручно для активних користувачів метрополітеном.

Про спробу проїхати в метро, яка закінчується чергою і пошуком готівки або альтернативних способів оплати, повідомила на своїй сторінці в Facebook депутатка Київради Вікторія Пташник. За її словами, проблему зафіксовано ще 30 травня, але її й досі не усунуто. Справа в тому, що оплатити проїзд банківською картою можна лише один раз на добу, після чого термінали відхиляють повторні спроби.

Аби дізнатися, внаслідок чого стався збій системи безконтактної оплати, та що робиться для вирішення проблема, Пташник направила депутатський запрос, адресований в.о. начальника Київського метрополітена Вигівському. Адже у підземці їй, як пасажиру, не вдалося нічого дізнатися. Працівники метрополітену пояснили ситуацію коротко: “збій системи”, та запропонували шукати інші картки або користуватись застосунком “Київ цифровий”. Водночас, як зазначає Пташник у своєму депутатському зверненні, жодної офіційної інформації про причини або строки усунення несправності від КП “Київський метрополітен” не надходило.

“Більш того, працівники метрополітену кажуть, що вже неодноразово повідомляли на їхню «гарячу лінію», однак керівництво не реагує. Можливо, це для когось дрібниці, але вони створюють черги біля турнікетів, і це незручно для всіх, хто користується метро”, – написала депутатка. 

У коментарях до її допису кияни підтверджують масовість проблеми. Ба більше, пасажири зазначають, що збої тривають уже близько трьох тижнів і пригадують, що така ситуація спостерігається ще з 20 травня. Користувачі наголошують, що це не дрібниця: іноді люди лишають машину й спішать у метро, не маючи з собою готівки, і стикаються з неможливістю оплатити проїзд повторно.

Пояснення у коментарях к допису надав заступник голови правління в Ощадбанку Антон Тютюн – за його словами, повторно скористатися сервісом не можна не впродовж цілого дня, а протягом кількох годин. Це, мовляв, відбувається для безпеки розрахунків, але банк разом із постачальником цього рішення вже працюють над тим, аби скоротити цей період до мінімума.

У столичному метро проведуть дослідження стареньких вагонів і створять план розвитку на 3 роки

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що КП “Київський метрополітен” проведе експертизу вагонів, що курсують підземкою, у зв’язку з досягненням ними призначеного строку служби. Загалом перевірять 110 одиниць кузовів, серед них як основний тип вагонів, що експлуатуються у столиці, так і найстаріші, “модель Е”, що випускалися серійно у 1963-1969 роках. На тендер подалися дві компанії, і потенційна переможниця аукціону пропонує виконати дослідження за 2,1 млн грн.

Також ми розповідали, що столична підземка шукає того, хто б розробив для неї план розвитку на наступні три роки. Відповідний тендер оголошений на платформі публічних закупівель ProZorro, а переможцеві виплатять за його роботу 300 тис грн. Часу ж на виконання залишиться не так і багато – до 15 липня 2025-го.

Джерело