Кінець ери: мережа маркетів Континент у Києві закриває свої двері назавжди

Мережа супермаркетів “Континент”, яка є найстарішою локальною мережею у Києві, оголосила про своє остаточне закриття та попрощалася зі своїми відданими клієнтами. Історія “Континенту” розпочалася у 1993 році, а останніми локаціями в столиці стали супермаркети на вулицях Кудряшова, 20В та Якуба Коласа, 10. Нашими новими сусідами у цих приміщеннях стануть маркети “Сільпо”, а “Континент” прощається з усіма, хто дорожив цією мережею.

Про це прощання з покупцями та всіма, для кого “Континент” означав більше, ніж просто назву, було оголошено на Facebook. Звернення виявилося справжньою емоційною нотаткою: мережа подякувала за кожен момент, проведений разом з клієнтами, підкресливши, що її історія залишиться в серцях тих, хто підтримував її.

“Після 32 років роботи супермаркет “Континент” зачиняє свої двері назавжди. Ці роки не обмежувалися лише покупками та чеками. Ми спільно формували звички, створювали традиції, святкували разом, підтримували одне одного у важкі часи. Ми були свідками, як ваші діти ростуть, як ви переїжджаєте та повертаєтеся, як змінюється наше місто і наше життя”, – зазначили у “Континенті”.

Співробітники зауважили, що “Континент” був не лише торговельною мережею, а справжнім людяним бізнесом, що залишив слід у серцях своїх клієнтів. Мережа висловила вдячність за підтримку, усмішки біля каси, терпіння у чергах, а також за довіру у найскладніші часи.

“Ми пишаємося тим, що мали можливість бути частиною ваших щоденних рутин і свят протягом трьох десятиліть. Попри те, що наші двері закрилися, історія “Континенту” назавжди залишиться в пам’яті тих, хто був з нами”, – додали представники мережі у дописі.

Хто займе місце “Континенту” та чому нові паркомісця для родин з дітьми стають актуальними

Зазначимо, що про закриття “Континенту” стало відомо ще 21 жовтня 2025 року. Дана мережа, яка має тривалу історію у столиці, працювала тут з 1993 року. У магазині на вул. Якуба Коласа вже почалися ремонтні роботи, а на тих локаціях, які залишилися відкритими, діють привабливі знижки до -70%. Однак п’ять торгових точок не залишаться без споживачів: їх місце займуть магазини “Сільпо”.

Крім того, варто зазначити, що у Києві зростає кількість “сімейних” паркомісць для родин з маленькими дітьми. Нещодавно ТРЦ Lavina Mall на Берківці розширив свої паркувальні можливості, а інші супермаркети, ТРЦ та торговельні площі також готуються до впровадження цього формату. Це не просто маркетинговий крок, а відповідь на вимоги нового законодавства, ухваленого Верховною Радою.