У monobank підсумували результати акції “Полювання на лимони”. Ця масштабна вірусна кампанія була запущена на честь 10-мільйонного клієнта банку: користувачів застосунку заохотили унікальною акцією, перетворивши процес оновлення функцій на захоплюючу гру з пошуку “лимонів”. Серед переможців, які знайшли найбільшу кількість прихованих фруктів, розігрували 100 нових iPhone 17 та 1000 солодких призів. Приємно відзначити, що загальна кількість “лимонів”, зібраних у застосунку, перевищила позначку 110 мільйонів!
Анонс незвичайної вірусної кампанії зробив Олег Гороховський у Telegram 15 жовтня 2025 року. Хоча подробиць спочатку не було, він натякнув на “щось важливе”. Незабаром банк оголосив про досягнення позначки у 10 мільйонів клієнтів і відкритті гри “Полювання на лимони”.
Ігровий процес був спланований як захоплюючий квест: потрібно було шукати “лимони” у застосунку. Відповідно до кількості зібраних “фруктів”, користувачі могли претендувати на різні призи, зокрема iPhone 17, BMW 3 Series, мільйон гривень та поїздку до Disneyland для власників дитячих карток.
Як розподілялися призи:
- 10 зібраних лимонів — участь у розіграші iPhone 17 та iPhone Air;
- 50 лимонів — можливість виграти 1 млн грн;
- 51-й міфічний лимон — BMW 3 Series;
- окремий дитячий лимон — поїздка до Disneyland.
Гра одразу сподобалася користувачам. Як тільки вона стартувала, тисячі клієнтів monobank відкрили застосунок і почали грати. Лише за перші 10 хвилин понад 10 тисяч користувачів зібрали свої 10 “лимонів”. За добу до гри приєдналися більш ніж мільйон українців. Підсумкові дані продемонстрували в monobank:
- 1 лимон зібрали 3,5 млн користувачів;
- 10 лимонів зібрали 3,1 млн користувачів;
- 50 лимонів зібрали 741 тисяча користувачів;
- 4830 осіб змінили своє ім’я в моно на “Лимон“;
- 62 хвилини – рекорд збирання 50 лимонів.
- 110 млн 579 тис 357 лимонів зібрали усі користувачі разом.
На завершення акції Олег Гороховський зазначив, що власників 100 iPhone та ще 1000 шоколадних монет (серед тих, хто зібрав 10 “лимонів”) обрали випадковим чином. Розіграш головних призів, 1 млн гривень та двох поїздок до Disneyland, відбувся серед учасників, які зібрали всі 50 лимонів. Гороховський подякував всім, хто взяв участь, і зазначив, що подібна активність в історії банку ще не спостерігалася.
https://drive.google.com/file/d/1XjiIypAB0FpyItAQhqP02YeR_QbQKenB/preview" width="640" height="480
